Archief - Nieuwe XFX 6600GT 256mb PCI-E

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LXDoom

Legacy Member
Titel zegt genoeg.
Meer info!
Te koop omdat ik deze nieuw besteld had en nu 2de hands een 6800GTO heb kunnen kopen. Niet ingebouwd geweest.
Vraag mij niet hoe deze kaart presteerd in games. Ik ben geen gamer, ik gebruik mijn systeem voor CAD toepassingen. Ik zou het dus niet weten.

Openingsbod : 175.
Meeneem : 220.


Deze kaart staat ook in mijn msn nic, op Loveno en op tones.

cherouke

Legacy Member
ik denk dat uw prijs te hoog ligt.
Kunt die kaartjes nieuw kopen voor minder dan 175 euro.

LXDoom

Legacy Member
F!reW@lker zei:
220 voor ne 6600gt :woot:
Van iemand van 33 zou je een verstandelijk meer verandwoorde reactie verwachten. Kennelijk teveel naar je scherm gekeken.
Je kan die kaart voor 175 kopen als er niemand meer biedt. Daarbij is het een dual DVI model met 256mb en niet de eerste de beste 6600GT. Deze is dus niet overal tegen een lage prijs te koop.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
kuch

XFX GEFORCE 6600 GT 256MB PCI-E #20796 @ 207€ bytesatwork.be

en dan is xfx nog een van de duurdere

Een 6600gt met 128mb kost nieuw nog iets van een 150€

LXDoom

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
kuch

XFX GEFORCE 6600 GT 256MB PCI-E #20796 @ 207€ bytesatwork.be

en dan is xfx nog een van de duurdere

Een 6600gt met 128mb kost nieuw nog iets van een 150€

Laat het dan net zo een XFX zijn. De gewone 6600GT van een goedkoper merk kost bij ons in de winkel 125euro.

Meeneem op 200.

DarkFlame

Legacy Member
125 ALS ik niks meer hoop van het bod dat ik gedaan heb op een ati 800

dus onder lichte voorbehoud

LXDoom

Legacy Member
DarkFlame zei:
125 ALS ik niks meer hoop van het bod dat ik gedaan heb op een ati 800

dus onder lichte voorbehoud

ALS je niks meer hoort van die ati 800 krijg je deze ook ZEKER NIET aan dat bod.

Mod's doe maar dicht. Er is kennlijk niemand die een deftig bod wil doen. Ik bouw ze zelf wel in een systeem.

DarkFlame

Legacy Member
gij hoopt der ^ping ping uit te slaan mensen die een 2de hands kaart willen kopen geven niet de nieuwprijs of ze nu gebruikt is of niet ze is 2de hands ik koop mijn kaart liever bij mijn hardware boer net als elke job op deze fora

dus ofwel willen ze een koopje doen en nemen ze de risicos erbij door een 2de hands kaart te kopen of ze kopen die gewoon nieuw

sorry maar lees je les voor je iets post

LXDoom

Legacy Member
DarkFlame zei:
gij hoopt der ^ping ping uit te slaan mensen die een 2de hands kaart willen kopen geven niet de nieuwprijs of ze nu gebruikt is of niet ze is 2de hands ik koop mijn kaart liever bij mijn hardware boer net als elke job op deze fora

dus ofwel willen ze een koopje doen en nemen ze de risicos erbij door een 2de hands kaart te kopen of ze kopen die gewoon nieuw

sorry maar lees je les voor je iets post

Oh dus wat is het verschil tussen een kaart uit een webshop met factuurdatum 11/01/2006 of mijn kaart uit een webshop met factuurdatum 11/01/2006?
Juist niets. Als de kaart een jaar oud was en er bleef slechts 2 van de 3 jaar garantie over had je een punt. Of als de factuur kwijt was.
Maar dat alles is hier dus niet waar.
Ik maak dus de redenering dat hier iets dergelijks niet te verkopen is door lullen is die heel goed weten wat het waard is maar dat niet willen betalen en door hun gezeik over de prijs de prijs omlaag willen halen en het zo uiteindelijk toch zelf willen kopen.
Nu ja pech voor hen want ik zeg mijn prijs. Wil je daaraan niet kopen, bol het dan gewoon af.
Ik zou zeggen : leer jij je les. Begin met de rules. Er staat namelijk iets in over :offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic: -gezeik. Jammer dat de mods je enkel wijzen op het feit dat er een linkje naar een ander forum ontbreekt en niet deze zeikerds een waarschuwing stuurt en naar meermaals een ban geeft.

DarkFlame

Legacy Member
ik ben niet oftopic gegaan todat je mijn bod afloeg als anozeliteiten mijn bod was serieus je kan ook op een vriendelijke manier het bod weigeren en je topic laten sluiten

sorry hoor!

LXDoom

Legacy Member
DarkFlame zei:
ik ben niet oftopic gegaan todat je mijn bod afloeg als anozeliteiten mijn bod was serieus je kan ook op een vriendelijke manier het bod weigeren en je topic laten sluiten

sorry hoor!

Excuses. Niet persoonlijk bedoeld. Maar bekijk bovenstaande eens allemaal.... Dan zie je precies wat ik bedoel....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan