Geof1984
Legacy Member
Ik heb hier 2 overklokbeestjes liggen (OCZ 2 * 512 Dual Channel GOLD Edition VX pc-3200)(handpicked winbond chip).
Timings: 2-3-3-8
Ze zijn ONGEBRUIKT.
Mijn socket 940 moederbord ondersteunt namelijk geen NON registered geheugen
.
Link met wat deze latjes aankunnen:
http://www.techzine.nl/extreviews/3957
VX memory is vrij moeilijk te vinden
Vraagprijs:160 euro
Originele prijs:202 euro
Factuur uiteraard aanwezig
Timings: 2-3-3-8
Ze zijn ONGEBRUIKT.
Mijn socket 940 moederbord ondersteunt namelijk geen NON registered geheugen
.Link met wat deze latjes aankunnen:
http://www.techzine.nl/extreviews/3957
VX memory is vrij moeilijk te vinden
Vraagprijs:160 euro
Originele prijs:202 euro
Factuur uiteraard aanwezig
,en eerlijk gezegd 160€ ga je hier ni krijgen hoor,een paar dagen geleden is hier ook 2x512mb pc3200VX verkocht voor 125€,dus ja ge ziet,maar het staat je vrij om 160€ te vragen hè
,als ik de mach2 binnen heb ga ik nog is een poging doen
.
Ik denk niet dat er iemand onder jullie weet welke chips er werkelijk opzitten :ironic: Het is winbond UTT maar of dit BH-5 is of CH-5 weten zelfs vele experts niet omdat ze meestal niet gelabeld zijn ("zie ik daar nu een inkeping op de chips of niet"
)