Archief - PC accesoires voor kotstudent?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SyRuS.be

Legacy Member
Heb even mijn kot wat opgekuist en heb wat computer stuff dat in de weg ligt.

2 Medion luidsprekers, werken perfect FOTO - Gratis af te halen of indien er meerdere ze willen bied nen € ofzo :p

SWEEX Broadband Router FOTO
- Gratis af te halen of indien er meerdere ze willen bied nen € ofzo :p

Medion 19" Monitor FOTO - Doe een bodje? Indien niemand er iets voor wil geven ook Gratis af te halen.

Werkt normaal allemaal perfect :) Afhalen in Gent

Groetjes Yoni

zkee

Legacy Member
voor die medion speakers: graag!

Als ge mij weet te zeggen waar precies in gent, dan kan dat afhalen nog vanavond gebeuren.

SenZ

Legacy Member
Die speakers zie ik ook wel zitten; €2 vanavond afgehaald in Gent (zit op kot aan St Pieter station!) :)

EDIT: Waarom doe je ze eigelijk weg? Gebruikssporen ofzo, gebrekkig geluid soms of is er echt niets mis mee? Want 100Watt is nog redelijk veel maar jij kan ze niet meer gebruiken?

Krisse²1

Legacy Member
:offtopic:
Dit is 100watt max. output of PMPO.
"Gemiddeld overstijgt het opgegeven PMPO-vermogen het RMS-vermogen met een factor tien tot twintig".
Neemt 5~10 watt rms.:music:

SenZ

Legacy Member
Ok thnx :p Toch wil ik ze wel nog! Dus het is maar 10watt rms, not SO great dan? Ontopic: bod geldt nog :D

SyRuS.be

Legacy Member
Ik doe de handel weg want:

Hebben 2 PC's op kot, eentje heeft zo'n klein surround systeem, andere heeft nu nieuw scherm met speakers in. Daarnaast heb ik nog zo een setje cheap trust speakers liggen die ik als backup heb, dus mogen deze weg. Niks mis mee, kan iemand mss plezier mee hebben. :)

€2 voor speakers is goed, zit in de Karel van Hultem, zal je het adres PM'en. Niemand voor dat scherm? Staat in de weg :p

SenZ

Legacy Member
Afgehaald, maar ik kan alleen geen geluid er uit krijgen enkel luid geruis: anyone? :x

SyRuS.be

Legacy Member
Geluidskaart? geluid op dempen? Mss iets voor support topic want hier werkte ze prima...

De rest staat nog in de weg, niemand een 19" voor enkele euro's ofzo?

SyRuS.be

Legacy Member
Bodini zei:
€ 5 op de crt
Afhaling in Hamme ook mogelijk?

Liever Gent maar bod genoteerd. Zal wel pas voor volgend weekend zijn dat je hem in Hamme kan afhalen?

Bodini

Legacy Member
Gent kan ook, ik ben deze week wel eens in Merelbeke, mijn vriendin zit daar op kot.
Pm me voor afhandeling als je afsluit ofzow

SyRuS.be

Legacy Member
Van mij mag je er gewoon omkomen voor €5 hoor, zal u adres PM'en :)

Bij deze wil ik dus best iemand nog gelukkig maken met een GRATIS ROUTER?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan