Genious
Legacy Member
Ik verkoop dus Shellshock nam '67, de pc versie (daarom dat het ook hier staat he
)
De manual en het doosje zijn in het Nederlands, het spel zelf is in het Engels.
Het spel en de doos verkeren in goede staat, er zijn enkel een paar kleine krasjes in de CD, maar hij werkt perfect (heb het vandaag nog eens getest)
Fotootjes:
Voorkant van het doosje
Achterkant van het doosje
Het geheel: Het doosje, het boekje en de CD-rom
Voorkant van de CD-rom
Achterkant van de CD-rom
(vergeef me de slechte kwaliteit van de foto's, mijn lichtbron stond slecht opgesteld denk ik, ik weet dan ook niets af van foto's nemen)
Nieuwprijs: 39,99 euro bij FreeRecordShop
Meeneemprijs: 18 euro exclusief verzending
Richtprijs: 12 euro exclusief verzending
Gelieve uw bod exclusief verzending te doen, verzending is 2,66 euro en dat is prior.
Het is niet nodig te zeggen of u inclusief of exclusief biedt, dat moet u maar zeggen bij afhandeling, want afhaling krijgt geen voorkeur (en verzending ook niet
)
Afhalen kan in Kortrijk of de maandag om +-16.50 of tussen 21.10 en 21.40 in Gent (aan het St-Pietersstation)
Staat ook op:
lotverkopen: http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=30046#30046
tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=388804#388804
(ik zal telkens zo vlug mogelijk boden van op deze sites hier plaatsen)
PS: whitelisted: Genious V1 - K6
)De manual en het doosje zijn in het Nederlands, het spel zelf is in het Engels.
Het spel en de doos verkeren in goede staat, er zijn enkel een paar kleine krasjes in de CD, maar hij werkt perfect (heb het vandaag nog eens getest)
Fotootjes:
Voorkant van het doosje
Achterkant van het doosje
Het geheel: Het doosje, het boekje en de CD-rom
Voorkant van de CD-rom
Achterkant van de CD-rom
(vergeef me de slechte kwaliteit van de foto's, mijn lichtbron stond slecht opgesteld denk ik, ik weet dan ook niets af van foto's nemen)
Nieuwprijs: 39,99 euro bij FreeRecordShop
Meeneemprijs: 18 euro exclusief verzending
Richtprijs: 12 euro exclusief verzending
Gelieve uw bod exclusief verzending te doen, verzending is 2,66 euro en dat is prior.
Het is niet nodig te zeggen of u inclusief of exclusief biedt, dat moet u maar zeggen bij afhandeling, want afhaling krijgt geen voorkeur (en verzending ook niet
)Afhalen kan in Kortrijk of de maandag om +-16.50 of tussen 21.10 en 21.40 in Gent (aan het St-Pietersstation)
Staat ook op:
lotverkopen: http://lotverkopen.be/viewtopic.php?p=30046#30046
tones: http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=388804#388804
(ik zal telkens zo vlug mogelijk boden van op deze sites hier plaatsen)
PS: whitelisted: Genious V1 - K6