demon326
Legacy Member
Hallo iedereen,
ik verkoop bij deze mijn exemplaar van Battlefield 2142 omdat het hier toch maar in de kast ligt niks te doen
ik zou zeggen meeneem prijs: 25 euro(af te halen in hasselt)
prijs indien het verzonden word: 20 euro exclu verzonden kosten
note: de koper betaald de verzendkosten
het spel is nog in perfecte staat serial werkt ooknog
Greetz Benny
ik verkoop bij deze mijn exemplaar van Battlefield 2142 omdat het hier toch maar in de kast ligt niks te doen
ik zou zeggen meeneem prijs: 25 euro(af te halen in hasselt)
prijs indien het verzonden word: 20 euro exclu verzonden kosten
note: de koper betaald de verzendkosten
het spel is nog in perfecte staat serial werkt ooknog
Greetz Benny
)