XTRATEC
Legacy Member
Hallo,
Een maat van me verkoopt een grafische kaart die hij gewonnen heeft op FOM.
Het betreft een X700 PCIe 512Mb DDR2 van Peak.
Link
Minimumprijs: €75
Meeneemprijs: €100 excl.
Er zit geen garantiebewijs bij, maar garantie gaat via Peak rechtstreeks.
Af te halen in Wetteren of via post op kosten en risico van de koper.
Ik behoud me het recht de verkoop om eender welke reden te annuleren.
Een maat van me verkoopt een grafische kaart die hij gewonnen heeft op FOM.
Het betreft een X700 PCIe 512Mb DDR2 van Peak.
Link
Minimumprijs: €75
Meeneemprijs: €100 excl.
Er zit geen garantiebewijs bij, maar garantie gaat via Peak rechtstreeks.
Af te halen in Wetteren of via post op kosten en risico van de koper.
Ik behoud me het recht de verkoop om eender welke reden te annuleren.