Archief - Sapphire 9800pro + Zalman cooler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wdesmedt

Legacy Member
9800pro te koop dus

heeft lang trouw dienst gedaan, werkt nog perfect, maar gaat weg wegens upgrade.

nooit overclocked geweest. Zit een relatief nieuwe (1.5jr oud ongeveer) Zalman cooler op. is dus fluisterstil

enkel de kaart+koeler erop gemonteerd. ik heb geen doos of factuur of whatever.

bieden excl verz. afhaling mogelijk in Antwerpen stad


minimumprijs 20€

wdesmedt

Legacy Member
beetje minder dan ik had gehoopt, maar staat genoteerd

morgenavond tegen 22u sluit ik af

phate_13

Legacy Member
Ik weet iemand die deze kaart misschien wel intresseert.
Ik zal hem proberen te contacteren tegen dan. ;)

*Edit*: Voor het op te sturen is toch ook mogelijk he?
En ik neem aan dat het pakket dan niet meer dan 2kg weegt? :)

wdesmedt

Legacy Member
@ Sisko's : genoteerd

@Phate : opsturen is mogelijk, maar uiteraard op risico van de koper. Ik zal hem zo goed en zo kwaad als het kan in een doos versturen met beschermende plastic.

Siskos

Legacy Member
Ik zou hem dan ook verstuurd willen hebben kosten natuurlijk gewoon voor mij.

brechtvm

Legacy Member
tip : afsluituur vermelden int vervolg.
ik denk niet dat ik de énige was die nog wou (op)bieden...
Enfin, laat dit een les zijn voor volgende keer :)

wdesmedt

Legacy Member
ah verdomme dit is vervelend :(

ik heb gisteren idd een half uur te vroeg afgesloten, simpelweg omdat ik me vergist had van uur...met m'n stomme kop dacht ik dat het 22.30u was, ipv 21.30

ik heb ondertussen wel al met siskos over-en-weer gepm't, ik denk dat ie ondertussen ook al overgeschreven heeft...

mijn fout, mijn vergissing... ik heb de kaart nog niet verstuurd dus er kan eventueel nog wel iets geregeld worden, maar ik wil siskos uiteraard ook niet benadelen...

kan een mod hier misschien raad brengen over wat best te doen? Ik wil niemand voor het hoofd stoten

again mijn excuses, ik moet dringend eens leren kloklezen :$

kibo

Legacy Member
Idd dit is zeer vervelend.
Als je de regels respecteert,was het afsluituur 22u
en behoort de kaart aan brechtvm.
Als je toch uw kaart verkoopt aan Siskos kan brechvm u een negatieve iTrader geven.

mijn persoonlijke mening:
spijtig dat brechtvm nog een bod uitbrengt nadat er "verkocht" stond,maar dat is zijn volste recht.
Natuurlijk nu zal er altijd 1 ontevreden persoon zijn.

Siskos

Legacy Member
Heb de pm ook pas gezien rond 23h dus dacht ook dat het al om 22h afgelopen was.
Heb inderdaad al overgeschreven. (gisterenacht nog)

brechtvm

Legacy Member
Geen probleem hoor.
Missen is menselijk..

@wdesmedt: excuses aanvaard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan