Archief - SilverStone LC11 HTPC/multimedia case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

retspan

Legacy Member
Te koop aangeboden:

1 SilverStone SST-LC11S-300 (silver) HTPC/multimedia case in goede staat.

LINK FABRIKANT - REVIEWS MET PICS

SPECS
Material: Brushed aluminum front panel, 0.8mm SECC body
Motherboard: Micro ATX
Drive Bays: 5.25" x 1, 3.5" x 3
Cooling: 1 80mm front intake fan, 2050rpm, 21dBA
1 80mm rear exhaust fan, 2050rpm, 21dBA
Oversized bottom mesh grill CPU air intake vent
Expansion slots: 3 (includes 1 x AGP and 2 PCI riser card)
Front I/O Port: USB2.0 x 4, IEEE1394 x 1 , audio x 1 , MIC x 1
Power Supply: TFX 300W PFC
Dimension: 424 mm (W) x 96 mm (H) x 430 mm (D)

Huidige nieuwprijs: €152
Beginbod: €70
Meeneemprijs: €100

Staat ook op Tones.

Afhalen te Brugge of verzending met taxipost op kosten van koper (bieden excl.), opbieden met tenminste € 5, onder beginbod wordt genegeerd. Geen off-topic aub, alle relevante vragen welkom.

SuSEQ

Legacy Member
Ik heb wel interesse; 'k heb dezelfde al meer dan een maand in bestelling staan in .de... Eerst afwachten of/wanneer die nog binnenkomt.

In goede staat? Heb je eigen foto's? Is alles er nog bij?

Gr, SuSEQ

DoomSayerSantos

Legacy Member
zit alles er nog bij ? ben van brugge dus da zou nog eens gemakkelijk zijn.

retspan

Legacy Member
Is compleet als bij aankoop met AGP/PCI riser kaart, originele voeding en fans (enkele uren gebruikt). Is zoals gezegd in goede staat en niet gemod. Indien geïnteresseerd graag jullie biedingen.

seakertje

Legacy Member
Een kennis van me heeft interesse in deze case en wil er 85 euro voor geven.
Hij kan die morgen in de loop van de ochtend (maandag), komen afhalen, hij moet dan in Brugge zijn, als dat ook voor jou past tenminste.
Als je akkoord bent, kan je contact met hem opnemen, ik zal je zijn gsmnummer doorpmn,

groeten,

SuSEQ

Legacy Member
Als die kast nog beschikbaar is, bied ik de meeneemprijs van 100 EUR, afgehaald in Brugge en als de kast nog in perfecte staat is... Uit eerdere posts leid ik af dat dat laatste geen probleem zal zijn. :)

Groeten, SuSEQ

retspan

Legacy Member
Sorry Seakertje, was er even niet.

SuSEQ, graag een mailtje voor afhandeling.

Meeneemprijs geboden, mag dicht.


SuSEQ zei:
Als die kast nog beschikbaar is, bied ik de meeneemprijs van 100 EUR, afgehaald in Brugge en als de kast nog in perfecte staat is... Uit eerdere posts leid ik af dat dat laatste geen probleem zal zijn. :)

Groeten, SuSEQ

seakertje

Legacy Member
np zenne, was ook al laat toen ik vraag stelde he.
Nieuwe zoektocht beginnen nu:-)
groeten,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan