Guardian-X-
Legacy Member
Hey
Heb net mijne nieuwe logitech G15 uit de NL ontvangen ... Kwas vergeten dat de NL qwerty levert
en moet ne azerty hebben
dusja heb de doos opengedaan das al .. Heeft nooit stroom gehad of nix
MIN = 60€ Afgehaald (in Eke 9810 )
Review : http://www.everythingusb.com/logitech_g15_gaming_keyboard.html
staat ook op
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=387790#387790
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=29211#29211
Grtz
Heb net mijne nieuwe logitech G15 uit de NL ontvangen ... Kwas vergeten dat de NL qwerty levert
en moet ne azerty hebben dusja heb de doos opengedaan das al .. Heeft nooit stroom gehad of nix
MIN = 60€ Afgehaald (in Eke 9810 )
Review : http://www.everythingusb.com/logitech_g15_gaming_keyboard.html
staat ook op
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=387790#387790
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=29211#29211
Grtz