Archief - socket A moederbord, watercooling blokjes, dell adapter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

c1pher

Legacy Member
nogmaals te koop, wegens weinig reacties vorige keer, kheb de prijzen verminderd deze keer:
kverkoop volgende onderdelen:
-Socket A moederbord: asus a7s-vm (mAtx), minimumprijs: 5euro
-waterkoelblokje: CPU cooler Antarctica DYO-CPU01/A 10mm (http://www.ct-systemen.nl/images/w_03_L_7550_10mm.jpg), minimumprijs: 10euro
-waterkoelblokjes:VGA cooler DYO - VGA01/P2 10mm (2 stuks) (http://www.thecoolingshop.com/images/prods/03l7525.jpg), minimumprijs: 8euro per stuk
-dell adapter voor een laptop: PA-1, minimumprijs: 1euro
Alle prijzen zijn exclusief. Bij een genoteerd bod dat 24u niet werd overschreden , sluit ik af. Afhalen verkiest de voorkeur. Happy bidding :niceone:

masterboy

Legacy Member
Socket A moederbord: asus a7s-vm (mAtx),:
5 euro excl. kijk wel even of het backplate er bij is.

c1pher

Legacy Member
er zit geen backplate bij, het is met clip on's op de socket houder... Moest je nog geinteresseerd zijn dan is het genoteerd.

XYRIS

Legacy Member
5€ Neem ik over als Masterboy hem niet wil wegen backplate.

wat bedoel je met clip on's, dat gewoon zoals bij alle 462 de koeler zich aan 2 kanten aan de socket vastzet

masterboy

Legacy Member
c1pher zei:
er zit geen backplate bij, het is met clip on's op de socket houder... Moest je nog geinteresseerd zijn dan is het genoteerd.

om te testen kan het geen kwaad.
Als ik het geheugen ook heb neem ik dit bordje wel mee.

XYRIS

Legacy Member
masterboy zei:
om te testen kan het geen kwaad.
Als ik het geheugen ook heb neem ik dit bordje wel mee.

Wat bedoel je daarmee? Hier is toch geen geheugen te koop?

c1pher

Legacy Member
bod genoteerd masterboy, anders is het voor xyris. In een andere thread verkoop ik geheugen ook nog. Ik zal hierbij dus afsluiten vermits het 24u geleden is sinds je bod masterboy, moest je het niet nemen gaat het naar xyris. Met clip ons bedoel ik inderdaad bij die socket dat zich op de rand vast zet.

XYRIS

Legacy Member
c1pher zei:
bod genoteerd masterboy, anders is het voor xyris. In een andere thread verkoop ik geheugen ook nog. Ik zal hierbij dus afsluiten vermits het 24u geleden is sinds je bod masterboy, moest je het niet nemen gaat het naar xyris. Met clip ons bedoel ik inderdaad bij die socket dat zich op de rand vast zet.

Euhm excuseer maar hij is nooit ZEKER geweest van zijn bod!
ik wel! hij heeft nooit echt gezegd dat het vast staat, zoals zijn
laatste post "indien ik het geheugen heb" .... Ik heb ook interesse!

yezzer

Legacy Member
XYRIS zei:
Euhm excuseer maar hij is nooit ZEKER geweest van zijn bod!
ik wel! hij heeft nooit echt gezegd dat het vast staat, zoals zijn
laatste post "indien ik het geheugen heb" .... Ik heb ook interesse!

vind ik ook wel, daarom is het misschien handig om er 'n schepje bovenop te doen, dat stimuleert wel. een bod van 7 euro dus hierbij op 't micro atx mobo.

c1pher

Legacy Member
okay lijkt me redelijk, bod xyris genoteerd dan, vermits het nog geen 24u geleden is , nog niet afgesloten, en daarbij bod yezzer dan genoteerd. moest er voor morgen 10.46u niemand overbieden gaat het naar yezzer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan