Archief - SONY VAIO ar41l 17inch (nieuw)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SchrimpDevil

Legacy Member
nieuwprijs = 1399.00 euro
MEENEEMPRIJS= 1200 euro

gedetailleerde specificaties:
intel® core™ 2 duo-processor t7100, ondersteunt enhanced intel® speedstep®-technologie
fabrikant van microprocessor intel®
snelheid van microprocessor (ghz) 1,8
l2-cache (kb) 2048 advanced smart cache
frontside bus (mhz) 800
aantal cores 2

snelheid van geheugen (mhz) 667
type geheugen ddr2 sdram (2 x 1024 mb)
grootte geheugen (mb) 2048

type optisch station dvd+-rw/+-r dl/ram
capaciteit harddisk (gb) 160
snelheid harddisk (tpm) 5400
montage optisch station ingebouwd
type vaste schijf serieel ata

schrijven cd-r x24, cd-rw x24, dvd-r dl x4, dvd-r x8, dvd-rw x6, dvd+r dl x4, dvd+r x8, dvd+rw x8, dvd-ram x5
lezen cd x24, cd-r x24, cd-rw x24, dvd x8, dvd-r dl x6, dvd-r x8, dvd-rw x6, dvd+r dl x6, dvd+r x8, dvd+rw x8, dvd-ram x5

schermtype x-black lcd
diagonale grootte (inch) 17
indeling resolutie 1440 x 900
type resolutie wxga+

volledige naam videokaart nvidia® geforce® 8400m gt
producent nvidia®
opmerkingen 831 mb aan beschikbaar graphics-geheugen en 128 mb aan videogeheugen
4-pins i.link™ (ieee1394), 400 mbps 1
dc-ingang 1
memory stick™-sleuf 1
memory stick slot type memory stick™ standaard, memory stick™ duo, memory stick™ pro, memory stick™ pro duo, supersnelle gegevensoverdracht en compatibel met magicgate™

microfoon-aansluiting 1
rj-11 directe poort (modem) 1
rj-45 directe poort (netwerk) 1
tv-uitgang 2
usb-snelheid hoog/volledig/laag
usb-poort (aantal) 3
usb-versie 2.0
type usb-aansluiting a
vga-aansluiting voor monitor 1
pcmcia-kaart type i of ii 1
sd-kaartsleuf 1
s-video 0
ministekker voor av-ingang 0
audio-uitgang 2
type sleuf voor express card 54 mm en 34 mm
type tv-uitgang (s) s-video + hdmi™ 1.2, ondersteuning voor hdcp
type audio-uitgang (s) aansluiting voor hoofdtelefoon/luidsprekers en optisch spdi/f
sleuf voor express card 1
connectiviteit
ingebouwde modem v92/v.90
geïntegreerd draadloos lan ja
max. gegevenssnelheid draadloos lan (mbps) 54
bereik draadloos lan (m) max. 100
type draadloos lan 802.11a/b/g
ethernet-netwerk 10base-t/100base-tx/1000base-t

multimedia
intel® high definition audio-compatibel ja
3d-surround ja
ingebouwde stereoluidsprekers ja
compatibel met windows® sound system ja
sound reality™ ja


Factuur aanwezig, aangekocht in Sony Center Gent.

SchrimpDevil

Legacy Member
UP1

MEENEEMPRIJS VERLAAGD NAAR 1175 EUR

Ik denk niet dat je ergens anders zoveel korting krijgt op een laptop.

gvdb

Legacy Member
Bod van 1000€ en ik kom hem zelf afhalen. Hoe oud is hem en je hebt er de rescue cd's nog bij? vanwaar ben je?

Greetz geert

SchrimpDevil

Legacy Member
1100 en hij is verkocht.

Ben van zottegem, sony werkt niet meer met rescue cd's maar met een aparte partitie waarvan een restore kan gebeuren. Laptop is 1 maand oud maar zoals gezegd nooit gebruikt, enkel eens opgezet voor te zien of hij werkt.

gvdb

Legacy Member
1050€ is men laatste bod en ik kom hem zo snel mogelijk afhalen.

Greetz Geert

SchrimpDevil

Legacy Member
gvdb zei:
1050€ is men laatste bod en ik kom hem zo snel mogelijk afhalen.

Greetz Geert



Oké, is verkocht voor 1050 aan Geert (gvdb).
Ik zal je pm sturen voor verder af te spreken.

bartje_n

Legacy Member
sony heeft nieuwe modellen aan lagere prijs met betere spec
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan