XYRIS
Legacy Member
.1 Inleiding
Hallo,
Ik verkoop dit perfect werkend systeem.
Er staat pas Windows XP op en dat draaid perfect.
Perfect pcke voor internet en office gebruikt enz..
.2 Objecten
De PC wil ik eventueel verzenden.
Dit zal dan gebeuren via UPS.
UPS is toch evenduur +/- als post,
en ik vind het ook beter zo.
Ik prefereer liefst de afhaling.
.5 Slot
Happy Bidding!
Rules:
* Geen Off-topic
* EXCLU bieden!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting
Hallo,
Ik verkoop dit perfect werkend systeem.
Er staat pas Windows XP op en dat draaid perfect.
Perfect pcke voor internet en office gebruikt enz..
.2 Objecten
- Systeem: Intel Pentium III
- Omschrijving:
• Intel Pentium III 650Mhz
• Intel SE440BX-2 Moederbord
• Infineon 256mb sd-ram PC133
• Western Digital Caviar (102AA) 10.2 GB
• Ati Rage 2c AGP
• Sony CD-rom 48x (CDU4811)
• Lan kaartje
• Floppy drive
=> Ps2 muis & Keyboard
=> 2x USB onboard
=> 1x LTP printerpoort
=> 2x Serial Ports
Speciaal kenmerk:
=> De case heeft een uitneembaar motherboard-tray,
zoals je op de foto ziet. Dit is handig wanneer je moederbord
en alles hande moet monteren zodat je niet in een krappe pc
case moet werken
- Afbeelding 1 : http://users.telenet.be/XYRIS/PC/IMG_3541.jpg
- Afbeelding 2 : http://users.telenet.be/XYRIS/PC/IMG_3543.jpg
- Afbeelding 3 : http://users.telenet.be/XYRIS/PC/IMG_3544.jpg
- Omschrijving:
De PC wil ik eventueel verzenden.
Dit zal dan gebeuren via UPS.
UPS is toch evenduur +/- als post,
en ik vind het ook beter zo.
Ik prefereer liefst de afhaling.
.5 Slot
Happy Bidding!
Rules:
* Geen Off-topic
* EXCLU bieden!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting

