Box
Legacy Member
Ik heb hier nog een 15" schermpje staan. Bouwjaar '95. Plastiek is een beetje geel verkleurd enzo, ik denk vooral door ouderdom. Geen idee welk merk.
Hoogst bruikbare resolutie is 800*600 aan 65Hz (denk ik).
Kan mss handig zijn als schermpje voor server ofzo...
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er de laatste keer dat ik het gebruikte last mee had. Het gaf toen geen bruikbaar beeld in windows. Tijdens opstarten ging alles goed, maar eens in windows zaten er overal lijnen door, waardoor ik niet echt goed mijn weg kon vinden.
Ik had het scherm toen een maandje eerder nog als 2e scherm gebruikt, toen werkte alles nog prima.
Prijzen:
Beginprijs: 0€
Meeneemprijs: 10€
Enkel boden excl aub. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik zoiets niet ga versturen. Ik heb liefst dat ge het komt halen op mijn kot in Leuven, evt kunt ge er thuis in Overijse om komen. Zelf kan ik zeer moeilijk brengen aangezien ik niet zelf over een wagen beschik.
Hoogst bruikbare resolutie is 800*600 aan 65Hz (denk ik).
Kan mss handig zijn als schermpje voor server ofzo...
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik er de laatste keer dat ik het gebruikte last mee had. Het gaf toen geen bruikbaar beeld in windows. Tijdens opstarten ging alles goed, maar eens in windows zaten er overal lijnen door, waardoor ik niet echt goed mijn weg kon vinden.
Ik had het scherm toen een maandje eerder nog als 2e scherm gebruikt, toen werkte alles nog prima.
Prijzen:
Beginprijs: 0€
Meeneemprijs: 10€
Enkel boden excl aub. Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat ik zoiets niet ga versturen. Ik heb liefst dat ge het komt halen op mijn kot in Leuven, evt kunt ge er thuis in Overijse om komen. Zelf kan ik zeer moeilijk brengen aangezien ik niet zelf over een wagen beschik.

