bosske
Legacy Member
hoi,
hebben 2 oude pc cases staan :
1. kast van Compaq Presario serie 5640, is met wit front en grijze kast, nog in zeer goede staat, volledig met originele voeding (denk een 185-200watt),
heeft ook nog het originele i/o plaatje voor moederbord
op het net volgende link gevonden met een foto ervan :
http://www.marktplaats.nl/index.php..._hardware/behuizingen_en_kasten/24432752.html
2. een witte standaard case, met afmetingen : H: 49,5cm / B: 19cm / D:42cm
met apart afneembare zijkanten, 3 bays voor cd enzo, en twee bays voor floppy, heeft enkele krasjes en een paar kleine plekjes waar verf af is, ideaal om te modden, of mee een reservepcke te maken. (1 plastiek plaatje van cdrom bay en floppy bay ontbreekt, maar wel nog met origineel i/o plaatje voor moederbord)
kan er eventueel een voeding van 250W bijdoen, dan is het 5 euro opleg voor de voeding.
de cases staan bij mn pa, dus kan er geen foto van tonen
had het liefst geruild tegen een deftige pc case, ofwel tegen geheugenlatje, 256 of 512 mb DDR ram
indien er geen interesse zou zijn in een ruil, zijn de meeneemprijzen :
case 1 : 10 euro
case 2 : 10 euro of 15 met voeding
de cases kunnen worden afgehaald in Buggenhout, das niet zo ver van Dendermonde.
verder gelden de gewone regels van het forum
staat niet op andere forums, maar kan altijd buiten dit forum worden afgehandeld, indien er van buitenaf interesse zou zijn, dan vermeld ik het hier ook.
grtz
hebben 2 oude pc cases staan :
1. kast van Compaq Presario serie 5640, is met wit front en grijze kast, nog in zeer goede staat, volledig met originele voeding (denk een 185-200watt),
heeft ook nog het originele i/o plaatje voor moederbord
op het net volgende link gevonden met een foto ervan :
http://www.marktplaats.nl/index.php..._hardware/behuizingen_en_kasten/24432752.html
2. een witte standaard case, met afmetingen : H: 49,5cm / B: 19cm / D:42cm
met apart afneembare zijkanten, 3 bays voor cd enzo, en twee bays voor floppy, heeft enkele krasjes en een paar kleine plekjes waar verf af is, ideaal om te modden, of mee een reservepcke te maken. (1 plastiek plaatje van cdrom bay en floppy bay ontbreekt, maar wel nog met origineel i/o plaatje voor moederbord)
kan er eventueel een voeding van 250W bijdoen, dan is het 5 euro opleg voor de voeding.
de cases staan bij mn pa, dus kan er geen foto van tonen
had het liefst geruild tegen een deftige pc case, ofwel tegen geheugenlatje, 256 of 512 mb DDR ram
indien er geen interesse zou zijn in een ruil, zijn de meeneemprijzen :
case 1 : 10 euro
case 2 : 10 euro of 15 met voeding
de cases kunnen worden afgehaald in Buggenhout, das niet zo ver van Dendermonde.
verder gelden de gewone regels van het forum
staat niet op andere forums, maar kan altijd buiten dit forum worden afgehandeld, indien er van buitenaf interesse zou zijn, dan vermeld ik het hier ook.
grtz