Plato
Legacy Member
Beste dames en heren, ik doe graag afstand van een AMD XP2600+ mobile, socket A. En niet zomaar: uitsluitend ruilen voor een vergelijkbare 'gewone' AMD XP. Eventueel met opleg.
Deze draait normaal op 1,45 V en gebruikt dan 45W.
Bij mij draait ie op 1,6 V zonder OC. Kan tot 1,85 V hebben.
Bij OC gaat het wattage wel omhoog, maar blijft relatief laag - dus ook de warmteontwikkeling. Juist daarom is deze zo fijn om te oc-en. Der zijn er die zo'n cpu laten draaien op 2650 MHz
Stepping: Y916042B40152, IQYHA0406TPMW 1999 AMD
Waarom wil ik er vanaf? Er is absoluut niets mis mee. Echter, het moederbord waar ie op zit kan geen 1,45 V aansturen, die gaat maar vanaf 1,6 V. En ik ben toch geen overklokker dus ... liever een gewone XP CPU.
Dit is dus iets voor iemand dat graag wat overklokt, en een ruil kan enkel plaatsvinden bij mij thuis. Geen opsturen met post.
Deze draait normaal op 1,45 V en gebruikt dan 45W.
Bij mij draait ie op 1,6 V zonder OC. Kan tot 1,85 V hebben.
Bij OC gaat het wattage wel omhoog, maar blijft relatief laag - dus ook de warmteontwikkeling. Juist daarom is deze zo fijn om te oc-en. Der zijn er die zo'n cpu laten draaien op 2650 MHz
Stepping: Y916042B40152, IQYHA0406TPMW 1999 AMD
Waarom wil ik er vanaf? Er is absoluut niets mis mee. Echter, het moederbord waar ie op zit kan geen 1,45 V aansturen, die gaat maar vanaf 1,6 V. En ik ben toch geen overklokker dus ... liever een gewone XP CPU.
Dit is dus iets voor iemand dat graag wat overklokt, en een ruil kan enkel plaatsvinden bij mij thuis. Geen opsturen met post.

.