Ozymandias
Legacy Member
Is het typische antec/chieftec model in anthraciet zwart.
Buiten gebruikssporen (krassen) zijn er nog 3 "grotere" defecten:
1. het scharniertje van het deurtje werkt nu perfect met de plakband die het samen houdt
2. het window maakt kans op de slechtste modding ooit wedstrijd (zelfgemaakt)
3. een houder van een fan moet een extra papiertje hebben om de fan vast te houden.
Verder is het ding nog in orde, kan nog gebruikt worden voor een of ander pcding/moddingproject.
Hij staat in mijn weg. Als iemand hem wil komen halen (liefst vandaag) mag dat gratis. Afhalen in Deurne.
Buiten gebruikssporen (krassen) zijn er nog 3 "grotere" defecten:
1. het scharniertje van het deurtje werkt nu perfect met de plakband die het samen houdt
2. het window maakt kans op de slechtste modding ooit wedstrijd (zelfgemaakt)
3. een houder van een fan moet een extra papiertje hebben om de fan vast te houden.
Verder is het ding nog in orde, kan nog gebruikt worden voor een of ander pcding/moddingproject.
Hij staat in mijn weg. Als iemand hem wil komen halen (liefst vandaag) mag dat gratis. Afhalen in Deurne.