switchblade
Legacy Member
Hoi
Tijdens het uitmesten van m'n computerhoekje kwam ik de volgende 3 dingen tegen:
TE GEEF:
1) Sound Blaster geluidskaart
Foto
specificaties van het ding: >> klik <<
2) 2 speakers voor pc
Zijn +/- 7 jaar oud, dus verwacht geen fantastische 3D geluidseffecten
3) Norton Internet Security 2006 (gekregen op een lanparty)
Gezien ik deze zelf gekregen heb, en er een sticker opstaat dat hij niet mag doorverkocht worden, en ik er niks mee ben, mag hij buiten.
Is enkel een doos + CD, zit nog in plastiek hoes.
TE KOOP:
1 CCFL, blauw
Merk: CaseMaster
Type: CM-L02
Nog niet uit verpakking gehaald (zal dit wel doen om foto te nemen), dus ik veronderstel dat deze zal werken. Ik zal hem testen terwijl ik een foto neem.
Startprijs: 5€ incl (ook incl. bieden aub!!)
Als er meerdere zijn die geïnteresseerd zijn, mag er opgeboden worden (als dat al zal gebeuren) voor de speakers & geluidskaart.
Foto van de geluidskaart komt van google, zal zelf morgen foto's nemen van de 4 dingen en hier posten/editen.
Ik ben bereid tot verzenden, afhalen mag ook. Voor de dingen die "te geef" zijn, vraag ik wel om tussen te komen in de eventuele verzendingskosten.
Ik sluit woensdagavond 20u00 af voor alles. Het hoogste bod wint vanzelfsprekend. (als er al een bod zal zijn
)
Have fun..
Tijdens het uitmesten van m'n computerhoekje kwam ik de volgende 3 dingen tegen:
TE GEEF:
1) Sound Blaster geluidskaart
Foto
specificaties van het ding: >> klik <<
2) 2 speakers voor pc
Zijn +/- 7 jaar oud, dus verwacht geen fantastische 3D geluidseffecten

3) Norton Internet Security 2006 (gekregen op een lanparty)
Gezien ik deze zelf gekregen heb, en er een sticker opstaat dat hij niet mag doorverkocht worden, en ik er niks mee ben, mag hij buiten.
Is enkel een doos + CD, zit nog in plastiek hoes.
TE KOOP:
1 CCFL, blauw
Merk: CaseMaster
Type: CM-L02
Nog niet uit verpakking gehaald (zal dit wel doen om foto te nemen), dus ik veronderstel dat deze zal werken. Ik zal hem testen terwijl ik een foto neem.
Startprijs: 5€ incl (ook incl. bieden aub!!)
Als er meerdere zijn die geïnteresseerd zijn, mag er opgeboden worden (als dat al zal gebeuren) voor de speakers & geluidskaart.
Foto van de geluidskaart komt van google, zal zelf morgen foto's nemen van de 4 dingen en hier posten/editen.
Ik ben bereid tot verzenden, afhalen mag ook. Voor de dingen die "te geef" zijn, vraag ik wel om tussen te komen in de eventuele verzendingskosten.
Ik sluit woensdagavond 20u00 af voor alles. Het hoogste bod wint vanzelfsprekend. (als er al een bod zal zijn
)Have fun..