Archief - Thermaltake Tsunami Dream

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
.1 Inleiding

Reden van de verkoop is namelijk dat ik voor een simpele case ga gaan. Omdat deze toch maar onder mijn bureau gaat staan dusja...

.2 Objecten

  1. Thermaltake Tsunami Dream Black

    • Omschrijving: Het gaat hier om een thermaltake Tsunami Dream black met window. Deze is in uitstekende staat. Alleen dat deze 2 kleine plekjes heeft op het window ( door een ccfl )
    • Afbeelding: http://users.telenet.be/xcw/Foto's/Case/Case1.JPG
    • Info: http://thermaltake.com/product/Chassis/midtower/tsunami/tsunami_index.asp
    • Minimumprijs: 50€
    • Richtprijs: 70€
    • Meeneemprijs: 75€
.3 Verzending

Verzending kan: op kosten en risico van de koper...

.4 Contactgegevens

Via pm of mailen naar martens.j [@] gmail.com

.5 Slot

Laat het bieden beginnen :p

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting

Frado2005

Legacy Member
wat is het precieze serienummer?
VA3000BWA

VA3000BWA1

VA3400BWA

VA3400BWA1
?
Is er ene mogelijkheid om die 120mm fans, te veranderen naar 80mm fans?
*edit: hoeveel hdd's kunde daar in krijgen?

|XcW|

Legacy Member
frado2005 zei:
wat is het precieze serienummer?
VA3000BWA

VA3000BWA1

VA3400BWA

VA3400BWA1
?
Is er ene mogelijkheid om die 120mm fans, te veranderen naar 80mm fans?
*edit: hoeveel hdd's kunde daar in krijgen?

Uhm, voor die serienummer zal ik eens rap kijken.

De mogelijk om te verandere naar die 80 mm fans is nie mogelijk. Maar die fans wa ter nu inzitten blijven terin ;).

Aantal hdd's: *telt* Er is een rack voor 5. Dusja, ik denk 5 hdd's.

Bod van 50€ @ tones

Edit: Dit is de juiste link.

Frado2005

Legacy Member
EMI protection spring , wat is dat ^^. Zitten sleutelkes daar nog bij?

|XcW|

Legacy Member
frado2005 zei:
EMI protection spring , wat is dat ^^. Zitten sleutelkes daar nog bij?

Sluiteltjes enalles zitten er nog bij ja :).

Nu zal ik dat zelf weer is moeten opzoeken wat dat betekente :D

Edit: Ik denk dat dit dient om de case helpen te sluiten :).

Frado2005

Legacy Member
K. Zou je een raming kunnen maken van de verzendingskosten? Staat het nog op andere forums dan Tones?

|XcW|

Legacy Member
frado2005 zei:
K. Zou je een raming kunnen maken van de verzendingskosten? Staat het nog op andere forums dan Tones?

@ Tones, Telenet en lotverkopen.

Een raming? Schatting bedoel je? Ik zal eens snel de post site raadplegen.

Rond de 11.10€ Zoals als ik het goed lees op de site :).

Frado2005

Legacy Member
Ahja, ik heb ne Zalman MFC1 fancontroller. Kheb gehoord dat wat problemen oplevert ivm met het plaatsen+ dat het deurke niet meer toekan als ge dat dan geplaatst hebt :(

|XcW|

Legacy Member
frado2005 zei:
Ahja, ik heb ne Zalman MFC1 fancontroller. Kheb gehoord dat wat problemen oplevert ivm met het plaatsen+ dat het deurke niet meer toekan als ge dat dan geplaatst hebt :(

Hehe, da probleem had ik namelijk zelf ook. Ook al was ik daar gene handige in. Het was mij toch gelukt. Gewoon de controller zelf een beetje naar achterplaatsen. En het is inorde :)

|XcW|

Legacy Member
Up 1 Op tones word waarsschijnlijk straks de meeneemprijs geboden :)

vinteg

Legacy Member
ter info. die emi spring: is een schakelaartje dat de pc afsluit als je de sidepanel verwijdert als de pc nog opstaat

|XcW|

Legacy Member
vinteg zei:
ter info. die emi spring: is een schakelaartje dat de pc afsluit als je de sidepanel verwijdert als de pc nog opstaat


Voila, als ge da hebt aangesloten tenminste xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan