Archief - Titan 120/80mm fans + enermax 120mm fan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
Wegens schrappen van project zijn volgende fans overbodig :

  1. Titan 120mm fan ***Nieuw***(3 stuks) ..... Foto
  2. Titan 80mm fans ***Nieuw*** (3 stuks) ..... Foto
  3. Titan 80mm fan ***Gebruikt*** (1 stuk) ..... Foto
  4. Titan 120mm fans ***Gebruikt*** (2stuks) ..... Foto
  5. Enermax 120mm fan ***Gebruikt*** ..... Foto
  6. Goudkleurige Fangril 120mm ..... Foto
  7. Goudkleurige Fangril 80mm ..... Foto

prijzen :

1. 12€/stuk - 30€ voor alle 3
2. 6€/stuk - 15€ voor alle 3
3. 4€
4. 15€ voor de 2
5. 5€
6. 2€
7. 1€

Verkoopregels
  • Afhaling te Zolder (Limburg). Opsturen per post is op kosten en risico van de koper. ( aangetekende verzending op aanvraag van de koper)
  • Boden via PM worden genegeerd.
  • Vragen zijn altijd welkom; hetzij via een post, hetzij via een PM.
  • Deze items zijn onmiddellijk beschikbaar.
  • Offtopics worden niet getolereerd en deze worden onmiddelijk gemeld bij de Moderators.
  • Bieden exclusief verzending.
  • Verkoop sluit af 48 uur na het laatste bod vanaf dat de minimumprijs bereikt is of wanneer ik tevreden ben met een eventueel bod
  • Commentaar over de prijs kan als ie gefundeerd is en enkel als je het kan bewijzen met link (enkel vergelijken met Belgische prijzen aub)

staat ook op :

Telenet = https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/titan-12080mm-fans-enermax-120mm-fan.391576
Lotverkopen = http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=23256#23256
Tones = http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=374504#374504

Vigitto

Legacy Member
nr 7 fan grill: 1€ geboden
zal moeten verstuurd worden

Coolrunner

Legacy Member
Coolrunner zei:
  1. Titan 120mm fan ***Nieuw***(3 stuks) ..... Foto ***2 stuks Verkocht***
  2. Titan 80mm fans ***Nieuw*** (3 stuks) ..... Foto
  3. Titan 80mm fan ***Gebruikt*** (1 stuk) ..... Foto
  4. Titan 120mm fans ***Gebruikt*** (2stuks) ..... Foto ***Verkocht***
  5. Enermax 120mm fan ***Gebruikt*** ..... Foto
  6. Goudkleurige Fangril 120mm ..... Foto ***Verkocht***
  7. Goudkleurige Fangril 80mm ..... Foto ***Verkocht***

effe een update van wat verkocht is en wat er nog beschikbaar is

de rest allemaal samen voor 24€ excl verzending

-Incubus-

Legacy Member
ahzo, haddek ni gezien
is dat nu een temp sensor ook dat ik zie op de pic? en is dat met een molex of 3-pin?

Coolrunner

Legacy Member
-Incubus- zei:
ahzo, haddek ni gezien
is dat nu een temp sensor ook dat ik zie op de pic? en is dat met een molex of 3-pin?

geen aansluitingen meer

da extra kabelke precies zo met een knobbel op het einde is de regeling en nnen geen temp sensor

Coolrunner

Legacy Member
ok een update van wat er nog over is :

enkel de 80mm fans zijn er nog

Coolrunner

Legacy Member
ok laatste up en dan stoppen we ermee

kzal dan wel weer eens een gecombineerde verkoop starten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan