Archief - [TK] 2X AMD Sempron 3000+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tranceaddict

Legacy Member
Ik heb een lot kunnen opkopen van nieuwe pc's!
kheb er nog 2 over volledig nieuw met Garantiebewijs:

BEHUIZING: Midi Tower 300W ATX (2x usb vooraan)
PROCESSOR: AMD Sempron 3000+ 64-bit
GEHEUGEN: Kingston 1gb 400mhz pc3200 (levenslange garantie!!)
BEELDKAART: Integrated nv44 graphics dx9.0 vga, pixel shader 3.0, max. shared memory 128mb (+/- NVIDIA GeForce 6200)
GELUIDSKAART: 7.1 channel superior quality audio
NETWERKKAART: 10/100 ethernet lan, supports wake-on-lan
HARDE SCHIJF: Maxtor 250gb 7200rpm 16mb cache
OPTISCHE: NEC dvdrw 16x dual layer
DISKETTESTATION: Mitsumi 3.5" 1.44mb FDD

AANSLUITINGEN ACHTERAAN:
- 1 x ps/2 mouse port
- 1 x ps/2 keyboard port
- 1 x vga port
- 1 x parallel port (ecp/epp support)
- 4 x ready-to-use usb 2.0 ports
- 1 x rj-45 port
- audio jack: side speaker / rear speaker / central / bass / line in / front speaker / microphone

VOLLEDIG NIEUW MET GARANTIEBEWIJS!

geen gefoefel!
bieden vanaf 500euro excl
regio Mechelen

cherouke

Legacy Member
Net even zelf zo een systeempje samengesteld bij forcom. Ik kom niet aan 500 euro. Ik denk dat uw prijs te hoog ligt. Toch voor op dit forum.
Dit is louter informatief, gelieve mij hier nu niet af te schieten.

celeron clocker

Legacy Member
cherouke zei:
Net even zelf zo een systeempje samengesteld bij forcom. Ik kom niet aan 500 euro. Ik denk dat uw prijs te hoog ligt. Toch voor op dit forum.
Dit is louter informatief, gelieve mij hier nu niet af te schieten.

Er staat toch 2x ? en er staat dus niet bij "per stuk" dus ik neem aan dat hij bedoeld dat het 500€ voor de 2 tesamen is. :)

cherouke

Legacy Member
celeron clocker zei:
Er staat toch 2x ? en er staat dus niet bij "per stuk" dus ik neem aan dat hij bedoeld dat het 500€ voor de 2 tesamen is. :)

Als dat zo (maar ik heb mijn twijfels) is bied ik alvast mijn excuses aan.

Tranceaddict

Legacy Member
neen hoor kga u alvast ni afschieten :)
de prijs is dus PER pc uiteraard, 250per stuk is
teveel van't goede.
Kzou zeggen die geen da interesse hebben
doe een goed bod vertrekkende van 440euro
lager ga ik niet

grtz

Zelanus

Legacy Member
Welk merk en type moederbord is het?
Is het 1 latje ram of zijn het 2 latjes?

Grtz

Tranceaddict

Legacy Member
type moederbord: ASrock K8NF4G-SATA2
geheugen: 1 latje Kingston 1GB 400Mhz PC3200

factuur op naam is mogelijk

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan