Archief - [TK] 400 W voeding + draadloze muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smile and die

Legacy Member
Ik verkoop een zo goed als nieuwe 400 W voeding van Q-TEC
Het is een Q-TEC psu 400 W dual fan gold, mooie en goede voeding, weg wegens aankoope 500W voeding.

Specificaties
400 W peak power PSU
Suitable for ATX systems and P4
2 fans inside for optimal cooling
Complies to latest PFC power distortion standards
230V input voltage
Low voltage power switch
Noise level 32,8 dB
Gold colour
Product size (HxWxD in mm): 85 x 150 x 140
Gross weight: 1.50 kg

System requirements
ATX or P4 mainboard
ATX case
Computer parts (mainboard, CPU, memory, etc)

Ook verkoop ik een wireless mouse van Logitech.
Prima muis, maar ik vind het niet zo handig om te gamen met wireless, aangezien je dan op de meest onaangename momenten zonder batterij kan vallen. Ziet er nog zo goed als nieuw uit.
Jammer genoeg vind ik nergens het type, heb de verpakking niet meer.
Het is een Cordless Optical Mouse
Heb eens gekeken wat deze van logitech momenteel kosten en dat ligt tussen de 40 en de 100€ ( kleine muizen voor notebooks niet meegerekend)
Qua looks komt ze het meest overeen met de LX7 Cordless Optical Mouse.
http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice/&cl=nl,nl&page=2&filter=0&sort=0
Minimumprijs 20€ excl
Meeneemprijs 30€ excl

smile and die

Legacy Member
upje 1/3
voeding : 15€ meeneemprijs
muis : 25€ meeneemprijs

smile and die

Legacy Member
upje number 2

voeding 10€ = meeneemprijs

muis mag buiten voor minimum 20€

smile and die

Legacy Member
bod genoteerd !
ik laat deze nog tot woensdagavond 23.00u lopen, indien geen hoger bod is ie van jou

smile and die

Legacy Member
laatste upje

indien geen hoger bod gaat de muis naar bigsjik1970 voor 15€ afgehaald
iemand die meer wil bieden?

voeding in perfecte staat !!!! Mag buiten voor 10€ ! Goudkleurige voeding, echt mooi.

bigsjik1970

Legacy Member
srry ik trek mijn bod in,ik had niet gezien dat die op batterij werkte :doh:

ps:terwijl heb je terug een upje ;)

smile and die

Legacy Member
draadloos werkt volgens mij toch meestal op batterij? nee?

smile and die

Legacy Member
Indien de andere persoon niet voor 10.00u morgenvroeg een reactie heeft gegeven op mijn PM dan gaat de voeding naar jou.

seakertje

Legacy Member
Np zenne, zoals gezegd in pm, mag Z!rtox de voeding hebben.
groeten,

smile and die

Legacy Member
ok bij deze is de voeding verkocht en blijft er enkel nog de muis over voor verkoop.

smile and die

Legacy Member
klopt, het is enkel de muis + een zender voor ontvangst, deze muis werkt op AA batterijen ( sorry voor late reactie, even deze thread uit het oog verloren)
zal morgen een foto'tje posten...

smile and die

Legacy Member
close topic pls voeding sold / muis aangeboden in nieuwe thread.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan