Pariah
Legacy Member
zoals de titel het zegt verkoop ik mijn asus 1950pro. aangekocht in mei 2007 , factuur nog aanwezig.
min. prijs 100 euro excl
eventueel ook ruil mogelijk dus mijn x1950pro en x2 3600+ in ruil voor een gts en zwaardere amd processor en opleg van mijn kant ofcourse.
Ik verkoop niet als de biedingen mij niet aanstaan en blablabla
min. prijs 100 euro excl
eventueel ook ruil mogelijk dus mijn x1950pro en x2 3600+ in ruil voor een gts en zwaardere amd processor en opleg van mijn kant ofcourse.
Ik verkoop niet als de biedingen mij niet aanstaan en blablabla


