CTU_Jackbauer
Legacy Member
YO
ik verkoop deze ASUS 6200 Turbocache PCI-E omdat ik morgen mijn nieuwe graka aankrijg ( zie sig
).
Deze is enkel gebruikt als vervang kaart , is aangekocht op 7-03-06 (deze dinsdag nog
) en werkt nog perfect
heb deze Aangekocht voor 65€ , factuur en garantie aanwezig
Beginprijs: 20€
Greetz
ik verkoop deze ASUS 6200 Turbocache PCI-E omdat ik morgen mijn nieuwe graka aankrijg ( zie sig
). Deze is enkel gebruikt als vervang kaart , is aangekocht op 7-03-06 (deze dinsdag nog
) en werkt nog perfect heb deze Aangekocht voor 65€ , factuur en garantie aanwezig
Beginprijs: 20€
Greetz
