Archief - TK: asus A8N SLI, Corsair memory, geluidskaart, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amd-rules

Legacy Member
Hallo,

ik verkoop dus volgende computeronderdelen:

-Moederbord Asus A8N SLI
Beginprijs: 85 euro
Meeneemprijs: 100 euro
Nog in garantie

-Corsair memory: 2 x 512mb (meer info volgt vanavond)
Beginprijs: 110 euro
Meeneemprijs: 135 euro

-Geluidskaart Audigy 2
Beginprijs: 35 euro
Meeneemprijs: 50euro

ik zou zeggen bieden maar, en als er vragen zijn laat maar komen
ik ben wel maar thuis rond 18uur dus ik ga niet eerder de vragen kunnen beantwoorden

twine

Legacy Member
Ik heb onlangs een audigy SE gekocht en kan maar geen mp3 afspelen door alle boxen van mijn 5.1 set. De achterste boxen worden uitgelaten. Kan jouw audigy 2 dat wel?

amd-rules

Legacy Member
@ twine: nooit geen problemen mee gehad, heb zelf ook 5.1 surround systeem
@ Tae: bod genoteerd

Update over de stukken:

-Asus A8N SLI (moederbord voor AMD socket 939)
Dit moederbord is totaal nieuw!!
mijn vorig moederbord, juist hetzelfde, was stuk en heb een totaal nieuw mobo gehad van Hofline. Nog steeds onder garantie tot 28-04-2006
Minimumprijs: 85 euro
Meeneemprijs: 100 euro

-Audigy 2
Werkt wel nog steeds perfect.
Beginprijs: 35 euro
Meeneemprijs: 50euro


-Corsair geheugen (2X512mb)
info op latje:
CMX512-3200C2PRO
XMS3200
512MB, 400Mhz, CL2
XMS3202v4.1
0502077-1
Beginprijs: 110 euro
Meeneemprijs: 135 euro

Reservoir_Dog

Legacy Member
amd-rules zei:
@-Asus A8N SLI (moederbord voor AMD socket 939)
Dit moederbord is totaal nieuw!!
mijn vorig moederbord, juist hetzelfde, was stuk en heb een totaal nieuw mobo gehad van Hofline. Nog steeds onder garantie tot 28-04-2006
Minimumprijs: 85 euro
Meeneemprijs: 100 euro

Hmm, garantie is niet overdraagbaar, dat weet je toch, niet?

Welk moederbord is het juist? Want Asus heeft verschillende modellen van dit bord....(premium, deluxe, etc...)

Mvg

brechtvm

Legacy Member
Reservoir_Dog zei:
Hmm, garantie is niet overdraagbaar, dat weet je toch, niet?

Welk moederbord is het juist? Want Asus heeft verschillende modellen van dit bord....(premium, deluxe, etc...)

Mvg
:offtopic:
en waarom is garantie niet overdraagbaar ?
als ge het opstuurt naar asus ofzo, wéten zij toch ook niet wie gij zijt...
de shop is enkel tussenpersoon, dus alles hangt er van af of de shop moeilijk doet of niet..

if not > correct me

Kwertie

Legacy Member
Nog nooit geweten dat ze bij garantie mijn paspoort vroegen om te zien of ik wel de echte koper ben, desnoods zeg je dat je een vriend bent die het even doet voor hem - ma in het slechtste geval idd, garantie is waarschijnlijk wettelijk ni overdraagbaar

white_steam

Legacy Member
45€ incl voor de audigy 2

wat is er nog allemaal bij 'doos enz"

grtz white

amd-rules

Legacy Member
@ Kwertie: bod genoteerd
@ brechtvm: bod genoteerd
@ Reservoir Dog: Het is de gewone Asus a8n sli
@ white_stream: bod genoteerd, ik heb de doos wel niet meer want ik hou de dozen meestal niet bij, maar er zijn 3cd's bij voor installaties en stuff

Hoogste boden momenteel:
Asus a8n sli: 85€ door Kwertie
Corsair memory: 110€ door brechtvm
Audigy 2: 45€ door white_stream

Zondagavond sluit ik af om 20uur!!!!!!!!!!!!!!!

El ByToS

Legacy Member
hoeveel vraag je om het moederbord op te sturen ? (als ik de winnende bieder zou zijn) en als ik het goed begrijp lever je de factuur mee , (dus garantiebewijs) en de doos is nog gesealed ?

amd-rules

Legacy Member
@ El ByToS: ik denk toch dat dat een 5euro zal kosten via de post om op te sturen, en de factuur is er nog bij en de doos is 1 keer open geweest

brechtvm

Legacy Member
kga mn bod intrekke voor die ram..
reden : andere ram gevonden aan cheapere prijs
anyways : good luck

brechtvm

Legacy Member
ps: op die ram zouden TCCD chips moeten zitten :)
(mss interessant voor potentiele kopers)

amd-rules

Legacy Member
@ brechtvm: k, no problem ;)
ps. sorry voor de late reactie maar kon gisteren echt niet op internet geraken

Kwertie

Legacy Member
+ bod van 110 voor die ram, aangezien brechtvm zijn bod heeft ingetrokken...

samen 195€ excl dus voor ram (2x512 corsair) + mobo a8n sli

amd-rules

Legacy Member
@ Kwertie: bod nog genoteerd
nog is sorry voor de late reactie maar had gisteren echt geen tijd
hierbij wil ik ook mijn topic sluiten

Kwertie

Legacy Member
closed dan maar :)
De audigy 2 wordt hier verder verkocht aangezien de hoogste bieder hier zijn bod heeft ingetrokken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan