[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Gegroet,
aangezien de vorige koper afgezegd heeft stel ik mn case opnieuw te koop..
Die persoon had een bod van 45 ~ 50€ gedaan ..
Bieden mag van hoeveel je wil, maar mn verkozen minimumprijs is toch 40€
Ik woon te Aalst. De case is ongeveer jaar een half oud. Ze gaat weg omdat ik nieuwe case heb (die ik reeds gemod heb).
Merk: Superflower
Type: SF-461-BT
Materiaal: Aluminium
extra's: Groene neon (met dual inverter) en eventueel 4~6 zwarte 80mm fan's en mss zelf 1 groene blacklight fan!
Alle plaatjes zijn nog aanwezig (voor diskette en cdrom)
Er is plaats voor 7 Hd's, er zit namelijk extra hd-bay in , vast te maken met thumscrews (ook aanwezig)
Geen voeding
Plexi is net vervangen, dus zonder krassen! Ook de case is zonder krassen en dus eigenlijk in nieuwstaat.. Altijd zorg gedragen voor mn case.
foto's:
foto1
foto2
foto3
Nieuwprijs case / neon = 80€ / 20€
Minimum / meeneem prijs = 40€ / 55€
Afhaling krijgt voorkeur, afspreken aan een Station kan ook, of eventueel leveren indien niet te ver.
aangezien de vorige koper afgezegd heeft stel ik mn case opnieuw te koop..
Die persoon had een bod van 45 ~ 50€ gedaan ..
Bieden mag van hoeveel je wil, maar mn verkozen minimumprijs is toch 40€
Ik woon te Aalst. De case is ongeveer jaar een half oud. Ze gaat weg omdat ik nieuwe case heb (die ik reeds gemod heb).
Merk: Superflower
Type: SF-461-BT
Materiaal: Aluminium
extra's: Groene neon (met dual inverter) en eventueel 4~6 zwarte 80mm fan's en mss zelf 1 groene blacklight fan!
Alle plaatjes zijn nog aanwezig (voor diskette en cdrom)
Er is plaats voor 7 Hd's, er zit namelijk extra hd-bay in , vast te maken met thumscrews (ook aanwezig)
Geen voeding
Plexi is net vervangen, dus zonder krassen! Ook de case is zonder krassen en dus eigenlijk in nieuwstaat.. Altijd zorg gedragen voor mn case.
foto's:
foto1
foto2
foto3
Nieuwprijs case / neon = 80€ / 20€
Minimum / meeneem prijs = 40€ / 55€
Afhaling krijgt voorkeur, afspreken aan een Station kan ook, of eventueel leveren indien niet te ver.

ad:

