Archief - Tk Chieftec kast DX-01BD-U

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zazzoo

Legacy Member
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/Dragon.htm maar de mijne is met een plexi en zonder voeding(die is stuk en weggesmeten)

Foto's volgen dit weekend of mss al deze avond

Deze mag buiten omdat ik mij een koolance pc kast met waterkoeling gekocht heb. Géén beschadigingen, bovenste plakje ontbreekt, maar zal wel nie erg zijn aangezien je minstens een dvd en/of cd writer/lezer in je kast stopt :p

Liefst van al zou ik hebben dat ze afgehaald wordt, is te groot om te verzenden.

meeneemprijs : €50exlusief

Staat ook op tones.be te koop : http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=370960#370960

ik behoud mij het recht niet te verkopen bla bla bla,

Fartman

Legacy Member
vind ik persoonlijk een mooi case, juist spytig dat het een rode is en geen zwarte, anders had ik de meeneemprijs geboden ;)

Zazzoo

Legacy Member
het is een zwarte, géén rode :p op de link moet je wat naar beneden scrollen want alle kasten staan daar op

Zazzoo

Legacy Member
Fartman zei:
ah sorry, zat op de verkeerde rij te kijken :p

kun je eventueel wat fotos mailen? [email protected]

Ik zal mijn best doen om ze vanavond te posten of anders moogt ge gerust eens komen kijken ook zenne bij mij thuis als da kan? Laat maar weten wat ge het liefst doet

brechtvm

Legacy Member
bod 25€..
we wonen niet zo ver van elkaar dusja...ergens in de buurt afspréken dan mss ? ;)
(ophasselt bv)

Zazzoo

Legacy Member
lol, brechtvm, ik was just een post van u op tones aan het lezen man, sorry das te weinig :p

Wover

Legacy Member
Fartman zei:
vind ik persoonlijk een mooi case, juist spytig dat het een rode is en geen zwarte, anders had ik de meeneemprijs geboden ;)

Indien je niet meer geïnteresseerd mocht zijn in deze case, ik verkoop een 'kloon' van deze case (van antec). Donkerzilverkleurig, check topic op dit forum ;)

Zazzoo

Legacy Member
Woverke zei:
Indien je niet meer geïnteresseerd mocht zijn in deze case, ik verkoop een 'kloon' van deze case (van antec). Donkerzilverkleurig, check topic op dit forum ;)

mag dit???? reclame maken voor je eigen thread in die van een ander??:niceone:

brechtvm

Legacy Member
Zazzoo zei:
lol, brechtvm, ik was just een post van u op tones aan het lezen man, sorry das te weinig :p
30€ is mn max..
hoef ik deze thread nog te volgen of niet ? ;)

Fartman

Legacy Member
wanneer loopt de thread tot zijn einde als ik vragen mag? niet dat ik u wil opjagen ze :p :D

bod van 45€ als je nu afsluit ;) deal?

Zazzoo

Legacy Member
Fartman als je er 5euro bijdoet is ze direct van jou en kan er niemand meer tussenkomen :p, je mag ze zelfs vanavond nog komen afhalen als je wil :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan