Archief - [TK]-Dell Inspiron 5150 - Mobo stuk + wifi pcmcia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snarf

Legacy Member
Ik verkoop mijn hele laptop hebben & houden! Alles WERKT --- BEHALVE het moederbord. daar is 1 chipje op kapot waardoor ik hem niet meer kan aanschakelen. het is een bekend probleem bij dell, maar dell zelf doet er niks aan. er is meer info over te lezen op http://p068.ezboard.com/fi5150usersfrm2

Hoe dan ook, heb nu nieuwe pc gekocht en om weer wat geld te sprokkelen verkoop ik dus de volgende onderdelen. los, gedemonteerd, alles tesamen,.. klant is koning. Prijzen OTK maar belachelijk lage boden worden genegeerd. Voorrang gaat naar mensen die meerdere dingen nemen.

-Dell Laptop zak
-Dell USB Floppy disk drive
-15 inch TFT scherm
-AC adapter
-GeForce FX Go5600 - 64MB
-Pentium P4 3,06 GHZ
-512 RAM (2x256mb)
-Harde schijf (60gb)
-CDRW / Dvd-lezer / Combo
-Batterij gaat nog steeds zeker 4u mee.
-Ik heb ook nog alle installatiecd's/boekskes/...

  • BUITEN GARANTIE (uiteraard, anders had ik het wel kunnen laten repareren - dell is gestopt met het fabriceren van zulke mobo's)
  • VRIJ GOEDE STAAT. Onderkant toont wat wear 'n tear.

heb ook nog dit nog
-Belkin PCMCIA WIFI 802.11G (nog een jaar onder garantie bij exell! nieuw!)

Een soort van minimumbod voor alles samen? 200 €

Vragen beantwoord ik het liefst op MSN: snarf at pandora.be

Ik zit op kot in Leuven/woon in Halle. Ge moogt altijd is komen kijken naar het beest.

Bieden maar!

Snarf

Legacy Member
bod genoteerd! via mail kreeg ik een bod voor de harde schijf voor 40 euro maar gij krijgt dus voorrang hé

chris7ophe

Legacy Member
Wil eerst nog met U praten over iets, maar bod van 220€ (onder licht voorbehoud dus)
kan je uw tel doorsmssen

chris7ophe

Legacy Member
Vriendelijke mens die snarf :) , mijn bod vervalt heb dit met hem besproken.

Moest er iemand geintresseerd zijn in de laptop - de wireless netwerkkaart doe ik een bod van 30€ op de Wireless PCMCIA kaart.

Mvg

Snarf

Legacy Member
ik heb van tweetyoost bod gehad in PM voor 250 euro. ik weet nu wel niet offem de wifikaart daar bij wilt hebben?


----
even kort verhaal ivm het defect van de laptop:
het probleem was dat bij de minste beweging vanhet chassis dat ie zich uitschakelde. dat probleem stak zich de kop op ongeveer 1 jaar en paar maand na aankoop. (net buiten garantie dus). de meest werkende oplossing die op fora werd voorgesteld is tot nu toe gebleken "het hersolderen van de contactjes" van één bepaald chipje op het moederbord. dat heeft ne maat van mij die daar wel wat vanaf weet gedaan, en toen werkte de laptop dus nog weer een maand. dat solderen is wel een tijdelijke oplossing gebleken: een week geleden stak het aloude probleem zich weer op dat als je hem een beetje beweegt dat ie zichzelf uitschakelt. het probleem was nu wel extreem en verergerde zienderogen bij elke werkbeurt. nu krijg ik hem niet meer aangezet (drie maal oranje flikkerlichtjes, daarna niks). nu geef ik het dus op
ik ga heel eerlijk zijn hé, de echte overlevenskansen van het geheel zoals het er nu uitziet zijn klein. der moet echt IETS aan vervangen worden (ofwel het moederbord, ofwel enkel da chipje als da gaat) maar daar weet ik te weinig over. en de Dell-Customer Line nog minder denk ik

---
voila, eerlijkheid voor alles hé :)

NighT

Legacy Member
bedankt voor de informatie :niceone:

Ik was zowieso niet van plan om hoger te bieden, dus momenteel heeft tweetyoost met €250 het hoogste bod.

tweetyoost

Legacy Member
het kaartje had ik er wel graag bij gehad, zonder het kaartje bied ik 230€ incl verzending

Snarf

Legacy Member
allright.

30 euro genoteerd voor wifi-kaartje
230 euro genoteerd voor laptop

ik laat het hier nog lopen tot morgenmiddag 12h. geen nood, afhandeling daarna gebeurt echt supersnel, ik maak er mijn absolute prioriteit van om de dingen te versturen dan.

Snarf

Legacy Member
jeps. ben ik effe afgezopen? :)
heb al contact genomen met tweetyoost

tweetyoost

Legacy Member
:) :) :) :) :) :) :)

khad er ondertussen alweer leven ingekregen, hehe kzal hem nu weer moeten "kapotmaken" voor die garantie zeker:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan