Snarf
Legacy Member
Ik verkoop mijn hele laptop hebben & houden! Alles WERKT --- BEHALVE het moederbord. daar is 1 chipje op kapot waardoor ik hem niet meer kan aanschakelen. het is een bekend probleem bij dell, maar dell zelf doet er niks aan. er is meer info over te lezen op http://p068.ezboard.com/fi5150usersfrm2
Hoe dan ook, heb nu nieuwe pc gekocht en om weer wat geld te sprokkelen verkoop ik dus de volgende onderdelen. los, gedemonteerd, alles tesamen,.. klant is koning. Prijzen OTK maar belachelijk lage boden worden genegeerd. Voorrang gaat naar mensen die meerdere dingen nemen.
-Dell Laptop zak
-Dell USB Floppy disk drive
-15 inch TFT scherm
-AC adapter
-GeForce FX Go5600 - 64MB
-Pentium P4 3,06 GHZ
-512 RAM (2x256mb)
-Harde schijf (60gb)
-CDRW / Dvd-lezer / Combo
-Batterij gaat nog steeds zeker 4u mee.
-Ik heb ook nog alle installatiecd's/boekskes/...
heb ook nog dit nog
-Belkin PCMCIA WIFI 802.11G (nog een jaar onder garantie bij exell! nieuw!)
Een soort van minimumbod voor alles samen? 200 €
Vragen beantwoord ik het liefst op MSN: snarf at pandora.be
Ik zit op kot in Leuven/woon in Halle. Ge moogt altijd is komen kijken naar het beest.
Bieden maar!
Hoe dan ook, heb nu nieuwe pc gekocht en om weer wat geld te sprokkelen verkoop ik dus de volgende onderdelen. los, gedemonteerd, alles tesamen,.. klant is koning. Prijzen OTK maar belachelijk lage boden worden genegeerd. Voorrang gaat naar mensen die meerdere dingen nemen.
-Dell Laptop zak
-Dell USB Floppy disk drive
-15 inch TFT scherm
-AC adapter
-GeForce FX Go5600 - 64MB
-Pentium P4 3,06 GHZ
-512 RAM (2x256mb)
-Harde schijf (60gb)
-CDRW / Dvd-lezer / Combo
-Batterij gaat nog steeds zeker 4u mee.
-Ik heb ook nog alle installatiecd's/boekskes/...
- BUITEN GARANTIE (uiteraard, anders had ik het wel kunnen laten repareren - dell is gestopt met het fabriceren van zulke mobo's)
- VRIJ GOEDE STAAT. Onderkant toont wat wear 'n tear.
heb ook nog dit nog
-Belkin PCMCIA WIFI 802.11G (nog een jaar onder garantie bij exell! nieuw!)
Een soort van minimumbod voor alles samen? 200 €
Vragen beantwoord ik het liefst op MSN: snarf at pandora.be
Ik zit op kot in Leuven/woon in Halle. Ge moogt altijd is komen kijken naar het beest.
Bieden maar!
, mijn bod vervalt heb dit met hem besproken.