Killertux
Legacy Member
Ik verkoop een 60 dagen kaartje, ik wil ze brengen of je kunt ze komen afhalen om 2 redenen, ze is gekrabt dus mss vertrouw je da nie via de post.
En een rekeningnummer om da geld op te storten kan ik nie geven, cash int handje dus. Ben je van de omgeving, laat dan maar iets weten.
Liefst winkelprijs +-25€
En een rekeningnummer om da geld op te storten kan ik nie geven, cash int handje dus. Ben je van de omgeving, laat dan maar iets weten.
Liefst winkelprijs +-25€