Parmenion
Legacy Member
Werkt nog perfect alleen de cooler heeft het begeven
als je er een nieuwe cooler op zet is hij zo goed als nieuw
http://it.shop.by/pics/items/2603.jpg
http://bit.shop.by/pics/items/sapfire_9600pro.jpg
http://www.sg.hu/kep/2003_05/0523ati1.jpg
startbod 20€ excl
meneemprijs 40€ excl
greetz Parm
als je er een nieuwe cooler op zet is hij zo goed als nieuw
http://it.shop.by/pics/items/2603.jpg
http://bit.shop.by/pics/items/sapfire_9600pro.jpg
http://www.sg.hu/kep/2003_05/0523ati1.jpg
startbod 20€ excl
meneemprijs 40€ excl
greetz Parm