integra
Legacy Member
Ik heb hier een volledig ongebruikte, nog ingepakte GT legends liggen. Ik had er ooit 2 gekocht omdat iemand anders normaal die 2e van mij zou overkopen, maar die heeft het laten afweten. Nu stel ik dus deze 2e ongebruikte GTL te koop.
Omdat het volledig ongebruikt is, zou ik er graag nog 40 euro voor krijgen.
Hier bij mij thuis af te halen.
Omdat het volledig ongebruikt is, zou ik er graag nog 40 euro voor krijgen.
Hier bij mij thuis af te halen.
