CTU_Jackbauer
Legacy Member
yo , ik verkoop mijn HL 2 game en Account. omdat ik het niet meer speel noch gebruik
Ik heb de orginele Game ook nog en doosje en boekje .
Meeneemprijs: 30€excl (nieuwprijs : +-50€)
Inhoud steam account:
-Half-life II
-Counter strike : source
-Half-life II : deathmatch
Btw: dus Half life 2 game wordt verzonden gelijk met het account naar de koper zijn adres , dus is het legaal aangezien ik de orginele installatie DVD(game) erbij geef
Greetz
Ik heb de orginele Game ook nog en doosje en boekje .
Meeneemprijs: 30€excl (nieuwprijs : +-50€)
Inhoud steam account:
-Half-life II
-Counter strike : source
-Half-life II : deathmatch
Btw: dus Half life 2 game wordt verzonden gelijk met het account naar de koper zijn adres , dus is het legaal aangezien ik de orginele installatie DVD(game) erbij geef
Greetz