Light
Legacy Member
Ik biedt volgende dingen aan
GFX kaarten
XFX Nvidia Geforce 6600 GT (AGP) 128 mb ram DDR3 min prijs € 45 meeneemprijs € 50
deze draait alles goed op medium, en ook oudere games op high
Nvidia Geforce 5200 (AGP) 128 mb ram DDR min prijs € 15 meeneemprijs € 25
draait oudere games op high, maar voor huidige games te traag!
ATI 9800 Pro (KAPOTTE MEM!!!) enkel voor de diehard verzamelaar!
1€ meeneemprijs
Andere hardware
Microsoft SideWinder 3D PRO Joystick (serieele aansluiting) min € 10 €15 meeneemprijs
4*256 mb pc 3200 DDR ram (2*twinmoss en 2* apacers) min € 40 meeneemprijs € 50
Games
Starwars : Knights of the old republic 1| € 5
Simcity : 3000 | € 2
Morrorwind | € 2
Warzone 2100 | € 2
C&C Generals Zero Hour + beschadigde 2de cd € 2
C&C Renegade | € 2
C&C Red Alert 2 | € 2
Soldier of Fortune 1 | € 2
Battle for middle earth 1 | € 5
Harry Potter en de Vuurbeker | € 5
Call of Duty United Offensive | € 5
Myst 3 | € 2
Bieden mag maar kan bod terug intrekken als het te weinig is voor bepaald onderdeel
Kopen = afhalen!
stuur niets via post! wegens onbetrouwbare controle vind ik
GFX kaarten
XFX Nvidia Geforce 6600 GT (AGP) 128 mb ram DDR3 min prijs € 45 meeneemprijs € 50
deze draait alles goed op medium, en ook oudere games op high
Nvidia Geforce 5200 (AGP) 128 mb ram DDR min prijs € 15 meeneemprijs € 25
draait oudere games op high, maar voor huidige games te traag!
ATI 9800 Pro (KAPOTTE MEM!!!) enkel voor de diehard verzamelaar!
1€ meeneemprijsAndere hardware
Microsoft SideWinder 3D PRO Joystick (serieele aansluiting) min € 10 €15 meeneemprijs
4*256 mb pc 3200 DDR ram (2*twinmoss en 2* apacers) min € 40 meeneemprijs € 50
Games
Starwars : Knights of the old republic 1| € 5
Simcity : 3000 | € 2
Morrorwind | € 2
Warzone 2100 | € 2
C&C Generals Zero Hour + beschadigde 2de cd € 2
C&C Renegade | € 2
C&C Red Alert 2 | € 2
Soldier of Fortune 1 | € 2
Battle for middle earth 1 | € 5
Harry Potter en de Vuurbeker | € 5
Call of Duty United Offensive | € 5
Myst 3 | € 2
Bieden mag maar kan bod terug intrekken als het te weinig is voor bepaald onderdeel
Kopen = afhalen!
stuur niets via post! wegens onbetrouwbare controle vind ik