Archief - [TK] Intel Core Quad Q6600 G0 nieuw in doos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roeben

Legacy Member
Hello,

Ik was van plan mij een VMware-servertje te bouwen maar die plannen heb ik opgeborgen (heb andere kosten die voorgaan).
Ik had al een harddisk en CPU gekocht, de HDD is al verkocht in vriendenkringen.

Bijgevolg heb ik nog:

Intel Core Quad Q6600 G0 te koop.
Nieuw in ongeopende doos, heb dus nog geen OC resultaten.
Stepping L736A433.

Nieuwprijs bij Forcom 244 euro
Nieuwprijs bij Komplett 249 euro
Nieuwprijs bij Tones 239 euro.

ABSOLUTE minimumprijs 200 euro excl.
Meeneemprijs 220 euro excl.

Factuurtje heb ik helaas niet meer maar CPU's van intel die spontaan om zeep gaan heb ik nog niet gezien ;).

Afhalen heeft voorrang.

dnoiz

Legacy Member
Waar aangekocht ? Je kan altijd een duplicaat vragen van je factuur.

EDIT: ik heb eventueel interesse maar dan wil ik wel een factuur...

G.

duploxxx

Legacy Member
Roeben zei:
Hello,

Ik was van plan mij een VMware-servertje te bouwen maar die plannen heb ik opgeborgen (heb andere kosten die voorgaan).
Ik had al een harddisk en CPU gekocht, de HDD is al verkocht in vriendenkringen.

Bijgevolg heb ik nog:

Intel Core Quad Q6600 G0 te koop.
Nieuw in ongeopende doos, heb dus nog geen OC resultaten.
Stepping L736A433.

Nieuwprijs bij Forcom 244 euro
Nieuwprijs bij Komplett 249 euro
Nieuwprijs bij Tones 239 euro.

ABSOLUTE minimumprijs 200 euro excl.
Meeneemprijs 220 euro excl.

Factuurtje heb ik helaas niet meer maar CPU's van intel die spontaan om zeep gaan heb ik nog niet gezien ;).

Afhalen heeft voorrang.

offtopic.

nen goeie hint dat ik u geef kijk volgende keer eerst es deftig rond alvorens je een systeem wil kopen voor bepaalde sw, de Q6600 is alles behalve een ideale cpu voor VMware.

dnoiz

Legacy Member
Bod: €200,00 afgehaald,

als,

1) doos niet geopend is
2) faktuur aanwezig is
3) we kunnen afspreken op een wo/do in Mechelen

(veel voorwaarden :sop:)

G.

Roeben

Legacy Member
@wieda: bod genoteerd

@dnoiz: al die voorwaarden voor een CPU in ongeopende doos... :crazy: alsof dat daar wat mis mee kan zijn :wtf:

Brengen doe ik hem sowieso niet...

dnoiz

Legacy Member
Roeben zei:
@dnoiz: al die voorwaarden voor een CPU in ongeopende doos... :crazy:

Ik weet het :doh: . Is nogal druk en ben 2 dagen in de week in Mechelen, daarom. Succes met de verkoop.

G.

Roeben

Legacy Member
duploxxx zei:
offtopic.

nen goeie hint dat ik u geef kijk volgende keer eerst es deftig rond alvorens je een systeem wil kopen voor bepaalde sw, de Q6600 is alles behalve een ideale cpu voor VMware.

en waarom is dat geen goede CPU voor vmware?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan