Archief - [TK] P-M 770 DOTHAN/ATI X800XTPE/ATI R9800 AIW/HITMAN Case/Fujitsu tablet PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vegeta

Legacy Member
Wegens tijds-/ruimtegebrek gaan de volgende items buiten:


A. Intel Pentium M 770 533bus DOTHAN
Gaat weg omdat de de CPU weinig wordt gebruikt (de PC zelf staat bijna nooit aan) & tegenwoordig niet echt tijd om te prullen.
Is getest met een Asus P4C800-ED + CT-479 combo.

Resultaten:
-SP2004 stable (zoiets als prime) @ 2885 Mhz op 1.6V (minder V weet ik niet) AIRcooled met de CT-479 cooler
-Heeft ooit 24.125s superPI gedraaid @3125 Mhz op 1.6V DICE-cooled met P4P800SE moederbord, dat enkel gedeeltelijk PAT enabled.
http://www.madshrimps.be/forums/showthread.php?postid=103605#post103605
kan wel meer potentieel hebben omdat de container geen perfect contact omwille van slechte mounting methode & dat was mijn eerste DICE run :)
Zie zelf, de container staat helemaal niet gecentreerd & onregelmaige afkoeling.
http://users.skynet.be/vegeta/sales/dothan/dice1.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/sales/dothan/dice2.jpg

Minimumprijs: 250EUR excl



B. X800 XT PE + Arctic Silencer (256MB) AGP

Wegens opruiming en centjes nodig mag deze kaart weg.
De kaart is in zeer goede staat :). Onlangs de cooler nog volledig ontstoft.

Ideale upgrade voor mensen die nog een AGP slot hebben.

Foto’s:
http://users.skynet.be/vegeta/sales/x800xtpe1.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/sales/x800xtpe2.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/sales/x800xtpe3.jpg

Minimumprijs: 180 EUR



C. Sapphire R9800SE AIW 128MB softmoddable @ PRO (meer zelfs) + Arctic Silencer

Dus het is geen gewone grafische kaart, maar eentje met ingebouwde TV-tuner ;)

Om de kaart de volledige 8 pipes te unlocken (9800SE heeft er 4) hoef je geen hardware mods op uit te voeren. Enkel maar de aangepaste ATI drivers installeren. Die nog steeds up to date zijn.

Drivers o.a. te downloaden op:
http://www.omegadrivers.net/ati.php
http://www.techpowerup.com/softmod/

foto:
http://users.skynet.be/vegeta/sales/r9800aiw.jpg

Minimumprijs: 85EUR



D. Case met HITMAN cut-out

Wegens gebrek aan tijd kan ik het beter weg doen.
Misschien kan iemand anders deze mod afwerken. En zich een pak slijpschijfkes besparen :D.
Persoonlijk vind ik het een propere cut-out:D

Foto’s:
http://users.skynet.be/vegeta/sales/case/l.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/sales/case/v.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/sales/case/r.jpg
http://users.skynet.be/vegeta/sales/case/a.jpg


Minimumprijs: 15 EUR


E. Fujitsu-siemens tabletpc's Stylistic LT

Hier eens op telenet gokocht. maar ik doe er momenteel toch niets mee.

Pencomputers merk FUJITSU (nu Fujitsu-Siemens) - model Stylistic LT

-HD 4.3 GB - 64 MB RAM - bouwjaar 1999.
-TFT touch scherm 20,5cm diag.
-Windows 98 "Tablet" editie + Office 97


incl. lederen beschermhoes + batterijlader + extra screenprotector
+ dockingstation (aansluiting voor printer, LAN, scherm, modem)

(Aankoopprijs per volledige configuratie in 1999 = 149.690 BEF...)


Mogelijk om hem te gebruiken als een remote voor je HTPC of als gps in de wagen.
http://www.moesrealm.com/hometheater/netremote.html


Voor meer info zie hier https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/fujitsu-siemens-tabletpcs-stylistic-lt.383340
Minimumprijs: 120 EUR


Dat is voor de moment alles !


-Vermelde prijs is in EXCL verzending
-Bieden in EXCL verzending
-Ik behoud me het recht tot ....
-Afhalen heeft de voorkeur op verzending (deurne)
-Verzending gebeurt op risico van de koper
-Staat ook op arena51/tones/loveno

Burly

Legacy Member
X800 XT PE => 180€
Ik kan ze bij u komen halen dus verzending hoeft dan al niet.
Het is wel nogal aan de dringende kant, men pc is nogal onstabiel met men huidige kaart :)

Greets

edit : blijkbaar zijn er 2 deurne's hoor ik hier. Over welke gaat het juist ?

vegeta

Legacy Member
Burly zei:
X800 XT PE => 180€
Ik kan ze bij u komen halen dus verzending hoeft dan al niet.
Het is wel nogal aan de dringende kant, men pc is nogal onstabiel met men huidige kaart :)

Greets

edit : blijkbaar zijn er 2 deurne's hoor ik hier. Over welke gaat het juist ?

Genoteerd!
Het is Deurne bij Antwerpen.
Als je 200EUR bied kan je hem deze midag nog afhalen :)

vegeta

Legacy Member
UPDATE
A. PM770 - 250EUR excl - wittekakker @ telenet linkje
B. X800XTPE - 190EUR excl - Burly @telenet linkje
C. R9800SE AIW - 80EUR excl - lex-tok @ tones linkje
D. Hitman case - /
E. Fujitsu Tablet - /

AccuCore

Legacy Member
Fujitsu-siemens tabletpc's Stylistic LT

1) da sta in meervoud? hoeveel zijn da er dan?
2) welke windows versie draaid daarop?

vegeta

Legacy Member
AccuCore zei:
Fujitsu-siemens tabletpc's Stylistic LT

1) da sta in meervoud? hoeveel zijn da er dan?
2) welke windows versie draaid daarop?


1)1tje maar hoor :)
Ik heb de info ge-copy-paste van de thread waar ik het had gekocht.
2)windows 98 zoals ik het had gekregen.

AccuCore

Legacy Member
en is er mogelijkheid om een ander besturingssysteem erop te zetten? winxp?
man ik heb er interesse in...maar ik vind nergens geen serieuze review om te zien tot wat dit ding in staat is!
ben nogal veel me remote bezig etc....en het zou me wel helpen!

vegeta

Legacy Member
De X800XTPE kaart is al afgehaald.
De overige items zijn nog steeds beschikbaar (A/C/D/E)

Witte

Legacy Member
Ik moet men bod laten vervallen. Ik heb een betere deal vast. Sorry hiervoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan