Archief - [TK] PC onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ScienceMySon

Legacy Member
nVidia GeForce FX5200 8X 128MB

512 MB Apacer PC3200 CL3

Seagate Barracuda ATA IV 60 GB Model ST360021A

Pentium 4 2.8 gyg

abit is7 met kapotte chipset cooler. Deze is dus te vervangen
(hierbij krijg je Hd kabels, Backplate, extra usb sloten)

cooltek auras 92 cpu cooler (met doos en boekje enz)

deze verkoop ik allemaal. Geen dozen of boekjes meer en ook geen cd's)

Bieden Excl. verzending :D

Bied maar gewoon :D

mVg

sam

SuSEQ

Legacy Member
Hoeveel voor de IS7? IS7-E of nog iets anders? Hier alvast al een bod van 25 exclusief als hij goed werkt.

Hoeveel wil je voor de CPU?

Hoe stil is die cooler?

Exclusief btw... Als je verkoopt tussen particulieren is 't altijd zonder btw.

Gr, SuSEQ

ScienceMySon

Legacy Member
SuSEQ zei:
Hoeveel voor de IS7? IS7-E of nog iets anders? Hier alvast al een bod van 25 exclusief als hij goed werkt.

Hoeveel wil je voor de CPU?

Hoe stil is die cooler?

Exclusief btw... Als je verkoopt tussen particulieren is 't altijd zonder btw.

Gr, SuSEQ

Cooler is enorm stil, is wel voor AMD die cooler socket 939

de Abit werkt nog goed

http://www.technoa.co.kr/content/bestbench/mb/865pe/abit_03.jpg

die is het

bod genoteerd.


bied maar gewoon op de cpu :) maakt niet uit zeg maar :D

SuSEQ

Legacy Member
Ik ken die IS7's, maar is het de E-versie of nog iets anders? zit er raid op? (sticker met typenummer, hangt die op een chip of op een vrije plaats waar een chipke hoort te zitten?

Gr, SuSEQ

ScienceMySon

Legacy Member
dus vergeet niet DE CHIPSET COOLER IS ZO GOED ALS KAPOT

de sticker hangt bij de cooler

Zoals op de foto knal hetzelfde

SuSEQ

Legacy Member
Da's geen sticker, da's opdruk... Ik bedoel eerder rechtsonder, achter de PCI sloten.

Hoe zit het nu met de extra hdd aansluitingen?

Gr, SuSEQ

brechtvm

Legacy Member
@SuSEQ :
* als je iets kan doen met een kapotte IS7 (zo beschouw ik hem toch), dan mag je me contacteren :)
* Chipset-cooler kan ik u er eventueel bijgeven

ScienceMySon

Legacy Member
SuSEQ zei:
Da's geen sticker, da's opdruk... Ik bedoel eerder rechtsonder, achter de PCI sloten.

Hoe zit het nu met de extra hdd aansluitingen?

Gr, SuSEQ



ik zie een sticker op het laatste pci slot hange

en what about extra hdd aansluiting kheb 2 hd/Cd aansluitiingen

@BrechtVM alleen coolertje is kapot (draait heel lawaaierigà voor de rest alles ok

SuSEQ

Legacy Member
Bustehouder zei:
en what about extra hdd aansluiting kheb 2 hd/Cd aansluitiingen
Ik vroeg of er raid op zat of niet - blijkbaar niet, dus. :)

Wanneer sluit je af?

Gr, SuSEQ

ScienceMySon

Legacy Member
tis de gewone :D :) niet de E

@SuSEQ : nTFs staat nu wel boven jou bod he :) tis maar dat je het weet :)

ik ga het niet telang rekken dus verkoop gaat snel gaan, maar thread gaat blijven staan

ScienceMySon

Legacy Member
@nTFs : Sold PM komt rond 23:00
@fromalk : Idem als hierbove
@XYRIS : idem als hierboven

jullie mogen al een PM sturen naar me met de nodige info

SuSEQ

Legacy Member
15 voor die P4?

'k Wist dat ntfs meer bood dan mij; ik heb blijkbaar pech. :)

Gr, SuSEQ

ScienceMySon

Legacy Member
SuSEQ zei:
15 voor die P4?

'k Wist dat ntfs meer bood dan mij; ik heb blijkbaar pech. :)

Gr, SuSEQ



SOLD :) uw gegevens mag je al PM'en je ontvangt ook jou pm om 23:00 :)

ScienceMySon

Legacy Member
Lanfire zei:
10€ voor de nVidia GeForce FX5200 8X 128MB


SOLD :) PM komt eraan :D :)

Cpu, mobo, ram, hd, 3d kaart SOLD


Still up for the picking

Cooltek Auras 92

*upke*

XYRIS

Legacy Member
WOW hd is er al!!! :eek: Bedankt! Ik zal je een itrader geven, kan ze dit weekend pas testen maar ik vertrouw erop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan