Stijn89
Legacy Member
llo
bij deze verkoop ik mijn nieuwe qtec 400 watt voeding.
De voeding is in perfecte staat en nooit gebruikt. De voeding werkt met alle 20 pins atx systemen, zowel Pentium 4 als AMD. De voeding heeft 6 molex connector en 2 floppyconnectors.
minimumprijs= 18 euro
bieden kan ook maar excl verzendkosten
opsturen kan op kosten en risico van de koper, af te halen in Neerlinter
mvg
bij deze verkoop ik mijn nieuwe qtec 400 watt voeding.
De voeding is in perfecte staat en nooit gebruikt. De voeding werkt met alle 20 pins atx systemen, zowel Pentium 4 als AMD. De voeding heeft 6 molex connector en 2 floppyconnectors.
minimumprijs= 18 euro
bieden kan ook maar excl verzendkosten
opsturen kan op kosten en risico van de koper, af te halen in Neerlinter
mvg
