Archief - TK - Radeon X800 Pro - 256Mb (AGP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ArkantoS.NET

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik verkoop dus mijn Radeon X800 pro kaart.
Deze kaart is 256Mb en is AGP.
Ze is nog in uitstekende staat.

De kaart is eigenlijk deze:
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/tk-radeon-x800-pro-256mb-agp.526444 ;
maar blijkbaar past deze toch niet op mijn (misschien al te oud) moederbord.

Minimumprijs is 35 eur, (ik wil er niet te veel verlies op nahouden) inclusief verzending. Hou rekening met +- 4 eur verzending ;)

Is verkocht wanneer er tot 24u na een bod niet meer geboden werd.

Groeten & happy bidding!

ArkantoS

ArkantoS.NET

Legacy Member
ok, als er binnen de 24u niet meer geboden wordt, is de kaart van jou :)

ArkantoS.NET

Legacy Member
verzendingskosten worden gedeeld door 2 (elk de helft ;) )
verzending weliswaar op verantwoordelijkheid van de koper

opnieuw 24u, voorlopig gaat de kaart naar mega_stihl

ArkantoS.NET

Legacy Member
voorlopig gaat de kaart dus terug naar .conne. :)

@ .conne. : tijdens de week kan je de kaart afhalen te torhout, tijdens het weekend (vanaf vrijdagnamiddag) enkel te wevelgem

.conne.

Legacy Member
wanneer sluit je af? morgenvroeg veronderstel ik?
wevelgem is trouwens korter.. ;)

ArkantoS.NET

Legacy Member
jep, vanaf morgen, 9u13 is het bieden dus afgelopen. (aangezien ik op dat moment les heb zal ik niet kunnen posten om af te sluiten... maar bij deze weet iedereen het toch hé)

Je mag er dan vanaf vrijdag omkomen :) (als er niet meer geboden wordt weliswaar :p )

ArkantoS.NET

Legacy Member
ondertussen is de tijd verstreken en gaat de kaart naar .conne. :)

grtz

ArkantoS.NET

Legacy Member
aangezien .conne. al enkele dagen van zich laat afweten gaat de kaart voorlopig voor 40 eur excl. naar mega_stihl :)

ArkantoS.NET

Legacy Member
hehe

verkoop is ondertussen afgehandeld :)

thx voor het bieden allemaal!

promaxius

Legacy Member
omg krijg er echt pijn van aan mijn hart...
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden zo'n x800pro kaartje gekocht.
550 euro heeft me dat gekost. Ik deed toen alleen nog maar weekend werk en heb daar maanden mijn kloten voor moeten afdraaien, en nu verkopen ze deze kaarten voor 45 euro???

Mijn x800pro van HIS draait nog alle games !
Doom3, fifa08, Halflife 2, quake4, alles !!!! Computers piss me off !

Polle

Legacy Member
promaxius zei:
omg krijg er echt pijn van aan mijn hart...
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden zo'n x800pro kaartje gekocht.
550 euro heeft me dat gekost. Ik deed toen alleen nog maar weekend werk en heb daar maanden mijn kloten voor moeten afdraaien, en nu verkopen ze deze kaarten voor 45 euro???

Mijn x800pro van HIS draait nog alle games !
Doom3, fifa08, Halflife 2, quake4, alles !!!! Computers piss me off !

Niemand zegt dat je een kaart van 550 Euro MOET kopen he...
Met een kaartje dat de helft kost (of minder) kan je evengoed gamen imo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan