Archief - [TK] Top Games NWN2, C&C3, NFSMW, TBFME2, B&W2, AOE3,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartenvc

Legacy Member
Games for sale

overschrijving of contant
afhalen of opsturen
biedingen zijn excl.
richtprijzen aangegeven in €

Neverwinter Nights 2-----------------------------------30
Command & Conquer 3 Tiberium Wars--------------------30
Need For Speed Most Wanted---------------------------20
TLOTR The Battle For Middle-Earth II--------------------20
+ TLOTR The Battle For Middle-Earth II The Witch King---10
Black & White 2-----------------------------------------25
Command & Conquer Generals---------------------------20
Age Of Empires III--------------------------------------20
TLOTR The Battle For Middle-Earth----------------------15
Dungeon Siege II---------------------------------------15
Neverwinter Nights-------------------------------------10
+ Neverwinter Nights Shadows Of Undrentide-------------5
Impossible Creatures------------------------------------10
Age Of Empires II---------------------------------------5
The Sims-----------------------------------------------10
+ The Sims Het Rijke Leven------------------------------5
+ The Sims Op Vakantie---------------------------------5
+ The Sims Party---------------------------------------5
Project Nomads-----------------------------------------FREE
Egypt 1156BC Tomb Of The Pharaoh---------------------FREE

bieden maar...alles mag weg ^^

Bolleke123

Legacy Member
8 excl op The battle for middle earth: the witchking

maartenvc

Legacy Member
Bolleke123 zei:
8 excl op The battle for middle earth: the witchking

had er eigelijk nog 10€ voor gewilt, zin om mss uw bod te verhogen?
dan is ie meteen voor u.


ik zeg wel ff dat er een heel klein stukske plastiek van de doos weg is, daar waar ge uw duim normaal gezien placeert, maar dat was al zo bij mijn aankoop...
anyway als ge geen collector zijt, ziet ge der eigelijk nix van. ^^

maartenvc

Legacy Member
burtman zei:
BFME 2 + expansion + B&W2 ==> 35 euro

voor 45€ is da voor u, (en das al minder dan dat k oorspronkelijk vroeg, dus vrij goeien deal als ge't mij vraagt ^^)

@Bolleke123 als burtman mijn bod aanvaardt dan vervalt u bod (dat nog geen bod was ^^) srry

maartenvc

Legacy Member
Tekzav zei:
Project Nomads aub! Pm jij me voor verdere afhandeling?

euhm Tekzav das tof dat ge dat gratis wilt, maar ik geef da liever mee met iemand die nog iets anders aankoopt, anders al die moeite voor nix voor nogal een vree oud en vrij dom spel, allej k hoop dat ge dat wa begrijpt

koopt anders een andere game aan, en dan krijgt ge die Nomads erbij ^^

Bolleke123

Legacy Member
Ik ga mijn bod niet verhogen. Het spel kost nieuw nog maar 15 euries.
En als Burtman meer biedt, dan gaat het spel uiteraard naar hem :)

burtman

Legacy Member
eventjes ter info: ik verhoog m'n bod niet... het is 35 euro of nix..
mvg

maartenvc

Legacy Member
burtman zei:
eventjes ter info: ik verhoog m'n bod niet... het is 35 euro of nix..
mvg

arrggl ;(
laat my nog ff nadenke dan, das echt wel extreem veel verlies voor my dan...

game zijn feitelijk toch duur zwe 50€, das toch een goei vermogen als ge der een paar koopt ^^

maartenvc

Legacy Member
okay deze thread mag GESLOTEN worden
kga een niewe thread starten, met lagere prijzen ^^
naar 't schijnt kunt ge alles al veel goedkoper krijgen...

en @burtman 35€ okay dan maar
BFME 2 + expansion + B&W2 zijn voor u (k pm u wel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan