Archief - [TK] Wow + account + 1 maand gamestijd!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skatelode

Legacy Member
yo,

ik verkoop mijn wow + account omdat ik er toch niet meer opspeel

alle cd's zijn in orde en op account staat een lvl 8 human paladin :p

heb nog één maand gamestijd

vraagprijs : 35€ + verzendkosten

ShroeKz.^

Legacy Member
bod 25 €
edit: hoger ga ik niet, aangezien er nog maar een maand gametime is, en geen enkele high lvl char..

mythe

Legacy Member
Als ik u was zou ik nog een maand vollenbak spelen. En zien dagge nog een hoog lvl bereikt. Dan krijgde er nog 50 euro voor. :p Van zotte gasten hier opt forum ^^.

30 euro inclusief beginbod.

U vraagprijs is te hoog. 35+2,50=37,50, Nieuw kost het nog maar 45.

grtz

skatelode

Legacy Member
ma waarom wilt iedreen een hoge lvl dan is er toch geen moeite meer aan om op te spelen? en ik heb echt geen zin meer in da spel vanwege geen interessee meer in game

skatelode

Legacy Member
mythe zei:
Als ik u was zou ik nog een maand vollenbak spelen. En zien dagge nog een hoog lvl bereikt. Dan krijgde er nog 50 euro voor. :p Van zotte gasten hier opt forum ^^.

30 euro inclusief beginbod.

U vraagprijs is te hoog. 35+2,50=37,50, Nieuw kost het nog maar 45.

grtz

er zit wel nog speeltijd bij tot 6 april :)

skatelode

Legacy Member
edit 10 april

30€ is genoteerd => 35€ en tis verkocht!

mythe

Legacy Member
Heb u spel nog altijd niet ontvangen.
Eerst zeg je dat je het verzonden hebt.
3-4 dagen later zeg je. Ok zal het spel nu verzenden. Het geld staat op mijn bank. Wat ik al niet snap als ik je had gezegd dat ik een bewijsje kon doorsturen en je kon het ook eerlijk vermelden dat je het NIET verzonden had.

En nu had ik het vandaag al moeten hebben. Ik heb het nog steeds niet ontvangen. Kan de post zijn. Maar aangezien ik vandaag (Prior) een spel heb toegekregen dat gisteren is verstuurd, terwijl jij non-prior (normaal 2 dagen verzendstijd), dinsdag hebt opgestuurd zou de post ook moeten leveren tegen vandaag.

Ik geef je nog tot morgen.
Klinkt misschien wel dat ik geen tijd heb enzovoort. Maar versta het toch wel niet. Ik handel sommige dingen (zoals dit spel dat ik vandaag heb toegekrenge op 3 dagen af). Wij doen er al bijna 7 dagen over.

Mvg

PM op 23-02-2006
skatelode zei:
oké das goed, geefde gij dan uw gegevens dan kan ik da morgen opsturen en acountgegevens steek ik erbij en schrijf ik op een papiertje :)

mijn rekeningnr. is 001-2778990-16
Had dezelfde avond nog gestort. En kon het bewijsje nog doorsturen.

WillieWafel

Legacy Member
nog nooit gehoord van vertragingen bij de post ...

amai kerel, sprekende van beeke ZEER snel overacten ..

mythe

Legacy Member
WillieWafel zei:
nog nooit gehoord van vertragingen bij de post ...

amai kerel, sprekende van beeke ZEER snel overacten ..
LoL
Ik heb niet gezegd dat ik het niet versta.
Maar ik spreek dat je ook niet moet wijsmaken dat het verstuurd is of ga versturen.
En de post heeft volgens mij weten maximum 3 dagen vertraging.

Begrijp het. Maar liefst geen leugens.

Edit:
25-02 om 20.18u: Zegt hij het volgende:
Skatelode zei:
ja sry dak zolaat antwoorde, tege dinsdag hebdet :niceone:

Als het morgen toekomt geef ik heb proper een whitelist. Versta het ergens, hij wou eerst de bank controleren. Maar gelieve dat dan ook te vermelden en niet te liegen.

Hij is ook altijd vriendelijk geweest. Dus ik maak verder geen problemen.
Kan gewoon de vertragingen niet zo goed af. En ben nogal rap ongeduldig :$ :p.

MetalG

Legacy Member
ik kan da best begrijpen :)

als ik iets afhandel, dan is da ook op paar dagen rond

mythe

Legacy Member
Lian-Li zei:
ik kan da best begrijpen :)

als ik iets afhandel, dan is da ook op paar dagen rond
Thx,
Ben daarvoor niet vies. Maar nu probeer ik er spoed achter te zetten door het wat open te zetten.
Na 7 dagen zet ik er liever wat spoed achter.
Maar, als ik het voor het weekend heb zal ik al heel content zijn.

Ik zelf zou er ook niet echt veel probs rond doen.
Maar het is voor een vriend dat ik het koop. En mijn kameraad is al 2 keer naar hier gekomen (omdat het normaal hier was). En het hier nu toch niet is.

Mvg

mythe

Legacy Member
Nog altijd geen spel ontvangen.
Moest het al hebben van donder-, vrijdag

RSSD

Legacy Member
Kga het hier zeker in de gaten houden.
Iemand anders moet ook nog 25 € krijgen van hem...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan