Lon$daLe
Legacy Member
vorig topic was een beetje hectisch doordat ik niet via de post en zo kon werken + ben het uit het oog verloren , vanaf komende week heb ik wat meer tijd dus deze maal is verzending mogelijk
Dus object is een X-Fi Xtrememusic met driver cd , bulk dus , zit al een tijdje niemeer in mne pc omdat mn IDE aansluiting op mn nieuw moederbord te laag staat en de kaart is te breed
productlink : http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=209&subcategory=669&product=14066 , maar zonder die big doos want tis bulk
ik ben van zuid limburg en afhalen kan eventueel in sint truiden , hasselt of genk
minimumprijs 30 € , meeneemprijs 45 €
verzending gebeurt in een postpac en op risico vd koper , voor verzending vraag ik 2 € ( voor mn busrit naar de post
) , dus bij minimum en meeneemprijs gwn 2 € bij doen
bij verzending gaat het pas op de bus als de overschrijving in mn pc banking verschijnt , nogal logisch
gl & hf
Dus object is een X-Fi Xtrememusic met driver cd , bulk dus , zit al een tijdje niemeer in mne pc omdat mn IDE aansluiting op mn nieuw moederbord te laag staat en de kaart is te breed
productlink : http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=209&subcategory=669&product=14066 , maar zonder die big doos want tis bulk

ik ben van zuid limburg en afhalen kan eventueel in sint truiden , hasselt of genk
minimumprijs 30 € , meeneemprijs 45 €
verzending gebeurt in een postpac en op risico vd koper , voor verzending vraag ik 2 € ( voor mn busrit naar de post
) , dus bij minimum en meeneemprijs gwn 2 € bij doenbij verzending gaat het pas op de bus als de overschrijving in mn pc banking verschijnt , nogal logisch

gl & hf
