Archief - [TK] XFX 6800 LE videokaart (nVIDIA)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bizzie

Legacy Member
Ik verkoop mijn XFX 6800 le wegens upgrade naar de gt versie.

Beetje informatie over de kaart zelf:

Type apparaat Grafische adapter
Type bijvoegsel Insteekkaart
Interfacetype AGP 8x
Compatibiliteit PC
Grafische processor NVIDIA GeForce 6800LE
Basis kloksnelheid 300 MHz
RAMDAC-kloksnelheid 400 MHz
Videogeheugen geïnstalleerd 128 MB
Technologie DDR SDRAM 256-bit
Snelheid geheugenklok 700 MHz
Max. resolutie (extern) 2048 x 1536 / 85 Hz
Max. resolutie kleuren (extern) 32-bit kleur
Ondersteuning voor API DirectX 9.0, OpenGL 1.5
Max. aantal ondersteunde monitoren 2
TV Interface TV-uit
Digitale videonorm Digitale Visuele Inerface (DVI)
Interfaces 1 x DVI-I - 29-pens gecombineerde DVI ¦ 1 x VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15) ¦ 1 x TV-uitgang
Uitwisselbare slots 1 x AGP 8x


In het kort: een AGP videokaart met 128MB geheugen, basissnelheden 300/700Mhz, met drie interfaces: DVI, VGA en TV-out.

Opmerkingen:
- de VGA interface werkt niet meer (althans op mijn pc) maar in ruil hiervoor krijg je een VGA naar DVI convertor van mij erbij, dus kan je je VGA kabel (en scherm) dus toch gebruiken op deze kaart, zonder enig verlies.
- de standaard koeler is eraf, ik heb er een Zalman VF700-CU VGA Cooler, één van de beste merken en koelers die je op deze kaart kan zetten. Deze doet zeker 5 tot 10 graden van de temperatuur van de kaart af.

De kaart is voor de rest in perfecte staat en levert uitstekende resultaten.

Er mag op geboden worden, een beginprijs is er niet, een meeneemprijs zal ik in de loop van de volgende uren/dagen misschien nog zetten. Afhalen bij mij thuis of in Leuven gewenst.

Verder behoud ik mij ook het recht om ... (al die blablabla :))

Zonnestraal

Legacy Member
gewoon iets voor je eigenbelang..

Heb je je kaart al proberen te unlocken ? Mss dat je in de buurt komt van een gt en zo spaar je je centjes ^^

Bizzie

Legacy Member
Die GT koop ik zelf over van een vriend dus zo erg zal het niet zijn. :p

Ik heb al geprobeerd ja, maar ik denk niet dat er nog meer pipelines of shaders geünlockt kunnen worden. Ik ben niet zeker in ieder geval, maar ik denk het niet.

Bizzie

Legacy Member
Kaart is net geen jaar oud (23 maart gekocht), factuur kan ik erbij geven.

Afhalen: Gingelom, Sint-truiden of Leuven. :)

Bizzie

Legacy Member
Ik zal meeneemprijs op €150 zetten, is wel een stukje hoger dan huidig hoogste bod, maar dat is me toch nét wat te weinig.

Brolpaq

Legacy Member
mja laat dan maar. Kaart stond maand geleden voor 139 nieuw by computerparts.

TresPasseR

Legacy Member
Ergens in Leuven gekocht? Dual VGA is voor mij wel belangrijk, dus moet ik ze misschien in RMA knn doen.

Bizzie

Legacy Member
Brolpaq zei:
mja laat dan maar. Kaart stond maand geleden voor 139 nieuw by computerparts.

Ahja? In dat geval wordt €100 aantrekkelijker toch.
Ik zal het nog tot morgenavond laten openstaan.

@ Trespasser: neen, in Nederland bij Perfect Systems. Je kan ze echter wel in RMA doen, ze zijn daar redelijk snel, duurde bij mij een week de laatste keer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan