Archief - [TK] Zboard Keyset - Battlefield 2 BE AZERTY (limited edition)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thallyos

Legacy Member
Zoals titel aangeeft verkoop ik een Battlefield 2 Limited Edition Keyset voor een Z-board. Ik heb die afgelopen week op een lan gewonnen, maar aangezien ik geen Z-board heb en niet van plan ben eentje te kopen zet ik hem hier maar.

Nieuw kost deze keyset €29.99 (link)

Aangezien hij nog compleet nieuw is en nog niet gebruikt is zou ik er toch nog een 20/25€ voor willen krijgen. Als de prijs mij niet aanstaat hou ik hem nog even bij en zie ik wel wat ik ermee doe.

Kan opgehaald worden in Ichtegem/Torhout (waar ik hem in nabije omgeving ook kan brengen) of in Gent tijdens de week.

Heronic

Legacy Member
Heb wel intresse maareh, eveneens geen zboard :)
Zou je deze 'block' keys die links staan (op de foto) kunnen wisselen met die die rechts staan? Ik speel nl altijd zo.

Thallyos

Legacy Member
Ik vrees van niet eigenlijk, ik heb hem nog niet opengedaan om zoiets te zien.

Straks eens vragen aan iemand met zboard

Thallyos

Legacy Member
Check beginpost:

Ik woon in Ichtegem (nabij Torhout) en in de week zit ik in Gent.

FaNaTieKeN

Legacy Member
Heronic zei:
Heb wel intresse maareh, eveneens geen zboard :)
Zou je deze 'block' keys die links staan (op de foto) kunnen wisselen met die die rechts staan? Ik speel nl altijd zo.

indien uw vraag nog onbeantwoord is... Neen. Maar dit ondervind ikzelf niet als een nadeel, ik was nl ook eerst gewoon om rechts te spelen. Na wat oefenen op de keyset ben je die houding vlug gewoon.

Heronic

Legacy Member
Dat op zich mss wel maar is het niet meer vermoeiend wanneer je echt de godsganse dag aan het spelen bent? aangezien zoals ik speel ik m'n handen vrij kort bij elkaar heb op en diep liggend blad zodat m'n armen steeds steunen. Ik heb zo af en toe wel eens een dagje ;)

Thallyos

Legacy Member
Ik speel met mijn linkerhand op zqsd en rechterhand op muis en ik heb nergens last van, dus zo erg kan het wel niet zijn in ieder geval :)

Dibo, onze reviewer van dienst, heeft dat Zboard met BF2 keyset nog eens gereviewed ook linkje en speelt nu nog altijd BF2 (op hoog niveau ;)) met dat Zboard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan