Archief - [TK]AGP Grafische Kaart & Hercules Soundcard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therif

Legacy Member
Verkoop van 2 computeronderdelen

SoundCard:

Hercules Digifire 7.1 PCI bevat allerlei uitgangen
Extern
{
-Groen: Front out
-Zwart: Rear out
-Oranje1:Center & LFE(Bass)
-Oranje2: Headset
-Digital out: S/PDIF out
-2XIEEE 1394(FireWire 400)
}
Intern
{
-9-PIN out poort voor een Front IEEE 1394(FireWire 400)
-15-PIN out joystick/MIDI poort
-CD IN 1}
-CD IN 2} Om cdrom stations aan te sluiten(eeuwen niet meer in gebruik)
-AUX IN }
-S/PDIF IN voor digitale invoer
}
Doosinhoud
{
Factuur Makro(Gekocht op 16/04/2004)
Garantie 3 jaar by exchange, dus nog 1 jaar garantie en enkele maanden
Kabel dat met de kaart meekomt om een joystick/MIDI op aan te sluiten
De licenties van enkele producten dat meegegeven zijn op CD(Manual,Drivers &Utilities)
nl:
PowerDVD PRO EX om de 7.1 uit te testen :)
PowerDirector 2.7 ME
En de Certificate of Authenticity
}

Creative GeForce3 Titanium 200 AGP 128Mb
Specificaties:
{
Graphics Core:256-bit
Memory Interface: 128-bit DDR
Fill Rate: 2.8 Billion AA Samples/Sec
Operations per Second: 700 billion
Memory Bandwidth: 6.4GB/Sec

Info hierboven van http://www.nvidia.com/page/geforce3.html

}
Extern:
{
VGA-out 15-PIN(de standaard van CRT schermen)
TV-out
DVI-out Digitaal
}
De Grafische kaart was meegegeven meet een pc die ik lang geleden heb verkocht, geen doos noch factuur. Ik verkoop deze omdat ik het niet meer nodig heb.

Zo, de artikelen zijn onmiddellijk beschikbaar.
Geluidskaart heb ik 89,90€ gekocht en ik verkoop het voor amper 20,00€ beginprijs.
De Grafische kaart is voor een prijs die jullie kiezen dat me aan zou staan.
Ik verkoop als de prijs me aanstaat
Ik heb liever dat de koper het object komt halen, zou dat niet mogelijk zijn, zijn de kosten 100% aan de koper(post, levering, eventueel verzekering of recommandé)
Ik ben niet verantwoordelijk als het object tijdens verzending door de post beschadigd is(daarom eventueel verzekering)
U KIEST

Ter info: De twee kaarten werken nog perfect, nooit overgeclocked, etc

Therif

Legacy Member
Ik heb verschillende kabels om van de cd/dvd rom station naar het geluidskaart aan te sluiten, die geef ik gratis mee

Therif

Legacy Member
@subaki
De kaart kan vanaf 25 euro weg
@Fullie
Die geluidskaart werkt nog perfect!

coZm1c

Legacy Member
hehe ga zo door, ik wacht wel.:p
nee ik denk er nog wel eens over na.:)

mvg

Therif

Legacy Member
:) Ik wil het wel voor een beetje meer weg hoor :) Ik verkoop wanneer de prijs me aanstaat :p

Therif

Legacy Member
Xerud76 heeft zijn bod via PM ingetrokken...

Hercules Digifire 7.1 is weer vrij vanaf 20euro!

Als deze avond niemand bied voor GF3, dan verkoop ik het aan ec8or!

Therif

Legacy Member
GeForce 3 verkocht aan ec8or, ik zend de gegevens door, nog te verkopen:

Hercules Digifire 7.1 is weer vrij vanaf 20euro!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan