PsYmon
Legacy Member
Ola,
ik verkoop bovenstaand bordje omdat ik toch een beter overclockbaar bord wil. Bordje is mss 2 dagen oud, niet goed geinformeerd dus.
Voordeel is dat er pci-e en agp opzit en je DDR en DDR2 kan gebruiken.
Goed voor budgetoplossingen.
Ik heb betaald: 57,5 euro bij codima gent
Ik wil ervoor: minstens 45 excl. Mooie korting me dunkt
Link naar het bordje:
PLOINK
ik verkoop bovenstaand bordje omdat ik toch een beter overclockbaar bord wil. Bordje is mss 2 dagen oud, niet goed geinformeerd dus.
Voordeel is dat er pci-e en agp opzit en je DDR en DDR2 kan gebruiken.
Goed voor budgetoplossingen.
Ik heb betaald: 57,5 euro bij codima gent
Ik wil ervoor: minstens 45 excl. Mooie korting me dunkt

Link naar het bordje:
PLOINK