Vykus
Legacy Member
Ik heb hier een Northbridge cooler liggen.
Deze mag weg wegens gebruikt van andere cooler.
Prestaties waren zeer goed met deze passieve cooler.
Het gaat om de Revoltec NB Freezer RED
Alles is nog aanwezig in de doos(buiten koelpasta die opgebruikt is).
Nieuwprijs 8 euro aangekocht bij Compu World te Kortrijk
Geen enkele opmerking ivm schade.
Wens je nog meer informatie www.revoltec.net
Kosten zijn op verzending van de gebruiker.
Deze advertentie staat ook op tones.be/forum, zie te koop
Deze mag weg wegens gebruikt van andere cooler.
Prestaties waren zeer goed met deze passieve cooler.
Het gaat om de Revoltec NB Freezer RED
Alles is nog aanwezig in de doos(buiten koelpasta die opgebruikt is).
Nieuwprijs 8 euro aangekocht bij Compu World te Kortrijk
Geen enkele opmerking ivm schade.
Wens je nog meer informatie www.revoltec.net
Kosten zijn op verzending van de gebruiker.
Deze advertentie staat ook op tones.be/forum, zie te koop
