CTU_Jackbauer
Legacy Member
yo,
Ik verkoop nog steeds mijn P4 CPU , normaal was ie verkocht maar or!on zijn mobo heeft S478 en dat wist ie niet , dus daarom nog steeds te koop!
is in december 2004 in een geheel systeem gekocht, is nooit Oc'ed en is nog in perfecte staat maar de garantie is verlopen sinds december 2005
Intel pentium 4 550 3,4Ghz presscott +boxed cooler S775
MEENEEMPRIJS:185€Excl
greetz
Ik verkoop nog steeds mijn P4 CPU , normaal was ie verkocht maar or!on zijn mobo heeft S478 en dat wist ie niet , dus daarom nog steeds te koop!
is in december 2004 in een geheel systeem gekocht, is nooit Oc'ed en is nog in perfecte staat maar de garantie is verlopen sinds december 2005
Intel pentium 4 550 3,4Ghz presscott +boxed cooler S775
MEENEEMPRIJS:185€Excl
greetz
