PsYmon
Legacy Member
Ello,
ik verkoop een Pentium D 820 nieuw. Is dus nog factory sealed. Wel zonder factuur. Ik heb er 2 zo'n gekocht op lotverkopen.be van IPCS. Die verzekerde me dat garantie via hem verliep.
Eén exemplaar was voor een kennis, en één voor mij. Kreeg echter andere plannen en zit nu met iets anders. Deze mag dus weg want hij ligt hier toch maar niets te doen.
Minimum en meeneemprijs: 210 euro EXCL
Geen boden eronder, ik aanvaard ze toch niet. Staat ook te koop in vriendenkring, kennissen whatever, dus be quick
ik verkoop een Pentium D 820 nieuw. Is dus nog factory sealed. Wel zonder factuur. Ik heb er 2 zo'n gekocht op lotverkopen.be van IPCS. Die verzekerde me dat garantie via hem verliep.
Eén exemplaar was voor een kennis, en één voor mij. Kreeg echter andere plannen en zit nu met iets anders. Deze mag dus weg want hij ligt hier toch maar niets te doen.
Minimum en meeneemprijs: 210 euro EXCL
Geen boden eronder, ik aanvaard ze toch niet. Staat ook te koop in vriendenkring, kennissen whatever, dus be quick


hehe.