Archief - Tk/tr 6600gt Agp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Polle

Legacy Member
Lo,
Het gaat om volgend kaartje dat ik een tijdje terug hier op het forum kocht van s1[]v[]0n.
https://www.beyondgaming.be

VGA: Sparkle GeForce 6600GT 128mb AGP + Zalman VF700 Cu

Kaartje was bedoeld voor mijn neefje die een oude Aldi-PC heeft.
Het MB van deze PC heeft echter geen stroomconnector voor de voeding van de Zalman op de kaart.
Liefst zou ik dit kaartje ruilen tegen een gelijkaardige kaart waarvan de koeler geen extra stroom nodig heeft. Voorwaarde is dan wel dat de koeler stil is.

Verkopen kan ook : min. prijs is 30 Euro (hetgeen ik zelf betaald heb).

Edit : staat ook op Tones

Zitaki

Legacy Member
Welke voeding heeft die Zalman koeler nodig?
Zo'n 3 pin of...?
Bestaan er geen overgangen van Molex stekker naar 3 pin stekker?

Polle

Legacy Member
Zitaki zei:
Welke voeding heeft die Zalman koeler nodig?
Zo'n 3 pin of...?
Bestaan er geen overgangen van Molex stekker naar 3 pin stekker?

idd 3-pin
Geen idee of er zo'n overgangstukjes bestaan..

successor

Legacy Member
ik zou het evt wel kunnen maken, ben student op de KHK. Het is gewoon een kwestie van 2 draadjes te solderen, en je bent klaar.

Polle

Legacy Member
successor zei:
ik zou het evt wel kunnen maken, ben student op de KHK. Het is gewoon een kwestie van 2 draadjes te solderen, en je bent klaar.

Bedankt voor het aanbod maar ik ga er liever niet te veel aan veranderen... ;)

gert_bobo

Legacy Member
als da een gewoon fanstekkerke is hé dan kost u zo'n omvormerke u 1 miss 2€ das nogal de moeite om direct u kaart te verkopen se
Greetz B0B0

vanic

Legacy Member
normaal wordt deze toch meegeleverd door zalman... en dient men deze gewoon aan te sluiten op een molex van je voeding...
http://tweakers.net/reviews/546

je kan kiezen voor 5V of 12V... waardoor deze "traag of snel " draait...

successor

Legacy Member
en bij het monteren van een andere koeler , zeker als je het origineel niet meer hebt , verloopt je garantie toch, dus dan maakt modden niet zo heel veel meer uit.

Polle

Legacy Member
vanic zei:
normaal wordt deze toch meegeleverd door zalman... en dient men deze gewoon aan te sluiten op een molex van je voeding...
http://tweakers.net/reviews/546

je kan kiezen voor 5V of 12V... waardoor deze "traag of snel " draait...

Heb de kaart ook maar 2de hands gekocht maar idd, zo'n verloopstukje zou het oplossen.

Maar soit, meeneemprijs : 40 Euro

Polle

Legacy Member
Verkocht in vriendenkring aan meeneemprijs. Mag dicht...
Sorry voor de geinteresseerden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan