nico
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop deze videokaart(nog even onder voorbehoud want zoek een andere) Het is het Merk MSI gebasseerd op de Radeon reeks als ik me niet vergis. Heb de doos nog, Garantieticket ligt mss in de doos, zal ik thuis moeten checken. maar denk het niet.ER is niet aan geknoeid geweest en gaat uiteraard uitstekend zonder gebreken.
Verkopen is een optie. de andere optie is wisselen tegen aan andere kaart die beter is. Ik wil gerust iets bijleggen.
mvg,
Nico
ik verkoop deze videokaart(nog even onder voorbehoud want zoek een andere) Het is het Merk MSI gebasseerd op de Radeon reeks als ik me niet vergis. Heb de doos nog, Garantieticket ligt mss in de doos, zal ik thuis moeten checken. maar denk het niet.ER is niet aan geknoeid geweest en gaat uiteraard uitstekend zonder gebreken.
Verkopen is een optie. de andere optie is wisselen tegen aan andere kaart die beter is. Ik wil gerust iets bijleggen.
mvg,
Nico
moet niet veel zijn