PsYmon
Legacy Member
Hoi,
wegens vermoedelijke incompatibiliteit met mijn nforce4 mobo verkoop ik mijn Maxtor hdd. Ze is 160gb groot, sata 1, met factuur van nog geen maand geleden.
Het liefst zou ik ruilen met een seagate/WD van dezelfde grootte, mits mss heel kleine opleg.
Enkel ruils uit gent. Als ik tegen dinsdag niets heb gevonden koop ik gewoon een seagate nieuw.
Kopen kan ook, dit vanaf 55 euro excl, meeneemprijs 62,5 euro excl
wegens vermoedelijke incompatibiliteit met mijn nforce4 mobo verkoop ik mijn Maxtor hdd. Ze is 160gb groot, sata 1, met factuur van nog geen maand geleden.
Het liefst zou ik ruilen met een seagate/WD van dezelfde grootte, mits mss heel kleine opleg.
Enkel ruils uit gent. Als ik tegen dinsdag niets heb gevonden koop ik gewoon een seagate nieuw.
Kopen kan ook, dit vanaf 55 euro excl, meeneemprijs 62,5 euro excl


